2011-01-28, 04:29
Medlem
Bookmakers avatar
Godkväll flashbackare,

När man fastnar här på forumet några timmar blir det lätt att många bollar hålls i luften. Det är därför jäkligt svårt att hålla koll på alla trådar man skriver i, eftersom jag inte har någon lust att prenumerera på alla. Ibland kollar jag in (gud förbjude) Heta Ämnen och skriver ett inlägg i trådarna där, mest för underhållningens skull.

Finns det något man kan göra för att få ett meddelande då man blivit citerad? Eller krävs det att man prenumererar på tråden för att få nys om nya inlägg som kan beröra en?

Tycker det är väldigt intressant att hamna i under-diskussioner i trådarna, dvs tex. 2-3 personer av kanske 50 som man är intresserad av att diskutera med. Detta måste väl gå att lösa?

Eller är man tvungen att skumma igenom alla dessa oneliners och ogenomtänka kommentarer för att komma till de som för en själv är personligt relevanta?

Tacksam för svar!
Citera
2011-01-28, 04:42
Medlem
Snöjs avatar
Håll musen över verktygen längst upp till höger på Flashback, klicka på "Mina citerade inlägg" i listan som poppar upp - och vips så är ditt problem löst.
Citera
2011-01-28, 04:50
Medlem
Bookmakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Håll musen över verktygen längst upp till höger på Flashback, klicka på "Mina citerade inlägg" i listan som poppar upp - och vips så är ditt problem löst.

Du är ju guld värd, stort tack!

Vet du vilka aktier man ska satsa på eller?
Citera
2011-01-28, 10:19
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bookmaker
Du är ju guld värd, stort tack!

Vet du vilka aktier man ska satsa på eller?

Sådant tas i ekonomiforat Men kan väl ge ett tips, skit i aktier, satsa på råvaror.

Själv skulle jag inte vilja ha ett meddelande så fort någon citerat en. Men det korrelerar väll med hur aktiv en är på forat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in