2011-01-28, 00:24
Medlem
Hej flashback ! har precis inhandlat ett deffprepp som kallas afrikanska bönor. Jag undrar om någon har hört talas om det tidigare? Det är inte bönor utan tabletter...

Jag vet inte vad det är min teori är att det bara är ett smeknamn på något. Jag testade en halv tablett och kände mig väldigt varm och att jag fick hög puls.

Så min fråga till er , har ni hört talas om det tidigare ? Vet ni något prepp som har samma effekter som jag nämnde ?

Har testat efedrin så jag vet att det inte är det, kan det vara dnp ?
Citera
2011-01-28, 00:30
Medlem
lundagrens avatar
Hur många mg är dom på styck?
Citera
2011-01-28, 09:06
Medlem
papipoops avatar
Jag har ingen aning om hur Dnp ser ut, men någon här gör det säkert, så släng upp en bild på tabletterna. Det måste ju underlätta en del i alla fall.

Sen var inhandlade du dom: lokal langare eller via nätet?

Mvh
Citera
2011-01-28, 10:18
Medlem
Ska försöka komma med bilder och ta reda på mg/st. Det var en lokal langare som hade gått ner typ ca 40 kg med dom.
Citera
2011-01-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musc1es
Ska försöka komma med bilder och ta reda på mg/st. Det var en lokal langare som hade gått ner typ ca 40 kg med dom.

Så du betalade vad han ville ha utan att ha en aning om vad det är?
Citera
2011-01-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dildostar

yes, jag ångrade mig men då sa han att det var försent för att han redan hade fixat dom.
Citera
2011-01-28, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dildostar

TS bör rimligtvis nomineras till årets darwin-award.
Citera
2011-01-28, 17:12
Medlem
??
Citera
2011-01-28, 21:24
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musc1es
??

Att du borde rensas ut genom det naturliga urvalet.

OM det nu är DNP så är det direkt dödligt genom överdos. Tips är att slänga dom om du inte är 100% säker på deras styrka.
Citera
2011-01-28, 21:54
Medlem
2,4-Dinitrophenol (DNP), C6H4N2O5, is a cellular metabolic poison. It uncouples oxidative phosphorylation by carrying protons across the mitochondrial membrane, leading to a rapid consumption of energy without generation of ATP.

Dinitrophenols as a class of compounds, of which there are six members, do not occur naturally but are all manufactured compounds.

Du har 99% köpt något bluff sockerpiller
Citera
2011-01-29, 00:07
Medlem
Omöjligt att det är DNP.

DNP har stark gul färg som färgar av sig extremt. Till och med genom dubbla par plasthandskar.
Citera
2011-01-29, 00:56
Medlem
DNP kommer nästan uteslutande i kapselform vad jag vet.

Men, hur som helst: Om det ens finns en liten chans att det är DNP och du inte vet dosen på dom: LOL, släng.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in