2023-06-24, 16:00
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Mytoman Olof, som är halvrysk

Olof är inte halvrysk, vad svamlar du om?
Citera
2023-06-24, 16:11
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Olof är inte halvrysk, vad svamlar du om?

Han har ju bott i ryssland, har en rysk fru, och påstår han är miljardär
Citera
2023-06-24, 16:12
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Han har ju bott i ryssland, har en rysk fru, och påstår han är miljardär
Man blir inte ryss eller halvryss för att man bott i Ryssland, har en rysk fru eller är miljardär.
Citera
2023-06-24, 16:15
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Man blir inte ryss eller halvryss för att man bott i Ryssland, har en rysk fru eller är miljardär.

Vad har han för pass? medborgarskap?
Citera
2023-06-24, 16:32
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:

Svenskt medborgarskap, sen har han väl som tjacko ett falskt pass från Colombia
Citera
2023-06-24, 16:56
Medlem
Ngn som sitter på domen på SF bio vs Olof.
Han har ju raderat adressen till sitt lyxslott i Marbella. Skulle vara kul att se var han egentligen bor.
https://anonfiles.com/Cedaxdy8z5/Olofadress_jpg

Sen lite kul att Svettis siter på sin Instagram o flashar en Rolex som de stulit tillsammans. 😅
Citera
2023-06-24, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Ngn som sitter på domen på SF bio vs Olof.
Han har ju raderat adressen till sitt lyxslott i Marbella. Skulle vara kul att se var han egentligen bor.
https://anonfiles.com/Cedaxdy8z5/Olofadress_jpg

Sen lite kul att Svettis siter på sin Instagram o flashar en Rolex som de stulit tillsammans. 😅

Vad handlade det där om? Skadegörelse? Gick biostolen sönder när han satte sig ner
Citera
2023-06-24, 20:34
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Svenskt medborgarskap, sen har han väl som tjacko ett falskt pass från Colombia

Ahh jag hade för mig han hade ryskt medborgarskap..måste ha fattat fel
Citera
2023-06-25, 00:31
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Svensk.
Citera
2023-06-25, 00:57
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Svensk.

Jo det vet jag, men hade för mig han även hade ett till måste ha rört ihop det.
Citera
2023-06-25, 09:10
Medlem
Ju mer och mer man ser från Svetlanas Instagram, känns det som att hon är mannen i förhållandet! Skulle inte alls bli förvånad om hon är hjärnan bakom och drar in majoriteten av pengarna. Jag menar kolla hennes storys liksom, där sitter hon med sin öl i handen ständigt, medans Olof festar på sin läsk! Chanel väskan (hon har minst 8-10 stycken av dem!)
full med 50euro sedlar. Och hon lägger ofta upp kvitton med skyhöga summor, från diverse restauranger och butiker hon betalat i.
Detta beteende är återkommande på hennes Instagram liksom, så det är inget ”engångs skryt” som sker! En gång va hon ju ute och vandrade på Rysslands gator med en påse full med kontanter!
Hon ser riktigt beräknande ut i blicken och nästan ger ifrån sig hånskratt på många stories där hon visar upp högar med kontanter. Synd man inte kan ryska, hon skriver mkt också!
Citera
2023-06-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ju mer och mer man ser från Svetlanas Instagram, känns det som att hon är mannen i förhållandet! Skulle inte alls bli förvånad om hon är hjärnan bakom och drar in majoriteten av pengarna. Jag menar kolla hennes storys liksom, där sitter hon med sin öl i handen ständigt, medans Olof festar på sin läsk! Chanel väskan (hon har minst 8-10 stycken av dem!)
full med 50euro sedlar. Och hon lägger ofta upp kvitton med skyhöga summor, från diverse restauranger och butiker hon betalat i.
Detta beteende är återkommande på hennes Instagram liksom, så det är inget ”engångs skryt” som sker! En gång va hon ju ute och vandrade på Rysslands gator med en påse full med kontanter!
Hon ser riktigt beräknande ut i blicken och nästan ger ifrån sig hånskratt på många stories där hon visar upp högar med kontanter. Synd man inte kan ryska, hon skriver mkt också!

Helt klart för lite fokus/gräv på henne. Det är något mycket, mycket märkligt där..

Pengar eller ej. Bara att umgås 24/7 med Olof, behöva se det där fettot utan att bli äcklad och därtill lyssna till hans intelligensbefriade/psyksjuka pladder kräver något alldeles extra.
Båda två har sannerligen någon diagnos, se bara i Lokals video på hotellrummet när dem ska säga hejdå och river av ett hångel. I deras värld, vet faktiskt inte vad dem vill påvisa där. Men det är så cringe så att klockorna stannar. Ingen vuxen människa beter sig så, på en armlängds avstånd ifrån vänner och kamera. Vispandes med tungan som några dagisbarn. Nu är inte det svaret på någon fråga men det rör sig garanterat om dysfunktionella människor.

Men jag har också noterat Svetlanas sinnessjuka behov av att visa upp pengar, frågan är om hon inte är värre än Olof. Precis hela tiden ska det visas upp några tusen Euro i väskan, kvitton fotas dagligen och den där gula Ferrarin som är så gammal att det snart är mer status med en duglig Volvo ska påvisas hela tiden. Och på det en massa obegripliga ryska quotes om hur bra dem lever. Ett extremt udda beteende för en kvinna åtminstone..

Något som jag tycker är ännu märkligare är att hon i praktiken inte har några följare alls! (Snittar väl 20-25 likes per inlägg.)
Vilken tjej som helst som har en duglig garderob, 5 märkesväskor och reser lite på det. Kan skrapa ihop ett par tusen följare över en natt. Men hon har fakeprofiler och ett par av Olofs hatare som hon hela tiden frågar vad dem gör på hennes profil och kommentarerna har hon hela tiden haft avstängda. Hon verkar ha absolut noll vänner också, förutom sin mamma.
Senast redigerad av Flashbackreg 2023-06-25 kl. 11:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in