2023-05-23, 17:37
Medlem
Fanfars avatar
Jag läste det senaste SvD-reportaget där journalisten följt Olof och El Lobotomerad:

Citat:
Men flera av lanseringarna har omgärdats av kontroverser. Eldkastaren ska exempelvis aldrig ha skickats ut till sina köpare och den vikbara Escobarmobilen visade sig i själva verket vara kasserade Samsungtelefoner som guldfolierats.

Kasserade Samsung-telefoner? Hela grejen var väl snarare att han, precis som med eldkastaren, helt enkelt struntade i att skicka produkten. Journalisten skriver att Olof själv skryter om hur han manipulerat medier för att sedan gå i samma fälla.
Citera
2023-05-23, 20:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Jag läste det senaste SvD-reportaget där journalisten följt Olof och El Lobotomerad:

Kasserade Samsung-telefoner? Hela grejen var väl snarare att han, precis som med eldkastaren, helt enkelt struntade i att skicka produkten. Journalisten skriver att Olof själv skryter om hur han manipulerat medier för att sedan gå i samma fälla.

Har du en länk till artikeln? Är reportage-serien låst?
Citera
2023-05-23, 21:25
Medlem
Såg Anjos video nu idag, han sa det skulle komma mer med både pajasen lokal och herr Olof k, även debatter men var väl vagt om det var ihop med dom clownerna eller ej.
Citera
2023-05-23, 23:58
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Såg Anjos video nu idag, han sa det skulle komma mer med både pajasen lokal och herr Olof k, även debatter men var väl vagt om det var ihop med dom clownerna eller ej.

Jag tycker att det är solklart, det räckte att kolla 3 minuter.

”Om två dagar så kommer jag sätta mig i bilen och åka upp till Stockholm och gästa Dialogiskt där jag kommer ha en debatt med Lokal.”
Citera
2023-05-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

”Om två dagar så kommer jag sätta mig i bilen och åka upp till Stockholm och gästa Dialogiskt där jag kommer ha en debatt med Lokal.”
Ska bli sjukt intressant i vilket fall som helst. Victor kommer nog få fullt upp med att få lokal att hålla sig till debatten och inte börja gorma eller skifta ämne. 😅
Senast redigerad av Najtzerk 2023-05-24 kl. 01:55.
Citera
2023-05-24, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

Måste ha missat det haha 😂 till mitt försvar gjorde jag saker samtidigt haha
Herregud vad lokal kommer bli totalt kvaddad i en ”debatt”.
Vad ska debatten handla om? Alla deras påhittade saker och lögner?

Nåja underhållande lär det bli.
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-05-24 kl. 06:15.
Citera
2023-05-24, 07:22
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Han inaktiverar sin Twitter ibland och brukar ljuga om att det är Twitter som stängt av honom. Dyker säkert upp snart igen.
Twitter kan knappast stänga av Olof, han är ju polare med Elon Musk!
Citera
2023-05-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Twitter kan knappast stänga av Olof, han är ju polare med Elon Musk!

Han kanske tröttnade på att husera ett fetto som samlar på hans pappas sperma på sin plattform.
Citera
2023-05-24, 11:56
Medlem
Fanfars avatar
De två tyska lirarna som omnämndes i SvD-reportaget är listade på escobarinc.com

Citat:
BUSINESS DEVELOPMENT – EUROPE:

Mr. Olaf A C Eisenmenger, based in Stuttgart, Germany (Email: oe@business-development.email)
Mr. Iulian Emanuel Hunta, based in Stuttgart, Germany (Email: ih@business-development.email)

Vad är det för några lirare?
Citera
2023-05-24, 12:56
Medlem
Tratts avatar
Citat:
De två tyska lirarna som omnämndes i SvD-reportaget är listade på escobarinc.com

Vad är det för några lirare?

Dyker upp en Olaf Alexander Christian Eisenmenger på företag i UK och eventuellt ett likviderat bolag i Sverige. Ingen linkedin eller avtryck på internet - känns inte som seriösa affärsmän?

Gissar att tyskarna lär lura brallorna av Golofs vodkapojkar, så får de jobba av skulden som kukkaruseller på nån tysk bordell.
Citera
2023-05-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Dyker upp en Olaf Alexander Christian Eisenmenger på företag i UK och eventuellt ett likviderat bolag i Sverige. Ingen linkedin eller avtryck på internet - känns inte som seriösa affärsmän?

Gissar att tyskarna lär lura brallorna av Golofs vodkapojkar, så får de jobba av skulden som kukkaruseller på nån tysk bordell.
Jag tror som SvD var inne på. Dom var ”statister”.
Citera
2023-05-24, 17:45
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Måste ha missat det haha 😂 till mitt försvar gjorde jag saker samtidigt haha
Herregud vad lokal kommer bli totalt kvaddad i en ”debatt”.
Vad ska debatten handla om? Alla deras påhittade saker och lögner?

Nåja underhållande lär det bli.

Om Lokal dyker upp ska jag äta 2kg potatismos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in