2023-05-16, 22:56
Medlem
Rekas avatar
Det här tjafset mellan Lundell och Olof måste ju helt klart vara lika riggat som en wreslingmatch med Hulk Hogan. Lundell och Olof får massor med uppmärksamhet tack vare tjafset, vilket de båda älskar.

Hade Lundell tröttnat på Olofs påhopp hade han ju endera anmält eller ignorerat. Eftersom Olof älskar uppmärksamhet så hade jag helt klart ignorerat Olof.
Men Lundell fortsätter ju att bemöta och krångla på, vilket eggar Olof ännu mer.

Endera riggat, eller så fattar Lundell verkligen inte bättre än så här.
Citera
2023-05-16, 23:10
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det här tjafset mellan Lundell och Olof måste ju helt klart vara lika riggat som en wreslingmatch med Hulk Hogan. Lundell och Olof får massor med uppmärksamhet tack vare tjafset, vilket de båda älskar.

Hade Lundell tröttnat på Olofs påhopp hade han ju endera anmält eller ignorerat. Eftersom Olof älskar uppmärksamhet så hade jag helt klart ignorerat Olof.
Men Lundell fortsätter ju att bemöta och krångla på, vilket eggar Olof ännu mer.

Endera riggat, eller så fattar Lundell verkligen inte bättre än så här.

Det sista! Varit återkommande under hela hans karriär, nappar vartenda bete. Många som gjort sig en kaka på honom.

Edit: Vill dock tillägga att det här med Olof har pågått nu i ett par år. Tror Lundell testat svara med tystnad, testat anmäla, testat skoja, testat iprincip alla metoder för att få det att sluta. När pedoanklagelsen kom var han dessutom tvungen att gå ut och svara, hade nog alla gjort.
Senast redigerad av Contragulations 2023-05-16 kl. 23:13.
Citera
2023-05-16, 23:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod

Och nu är jiddret över enligt Fridell.
https://anonfiles.com/F7pbJ7r2ze/Fridelljidder_jpg
Var bara där på plats om det skulle gå överstyr, lol! Han har då höga tankar om sig själv Mr.Benrangel
Citera
2023-05-16, 23:42
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Älskar det här! Du bara påvisar gång på gång hur invalid du är som människa Länkar till en video som är borttagen men ställer sig i försvarsställning direkt. "DEN FINNS UTE PÅ INTERNET!!"
Det är du som gör bort dig här. Trivs du på Samhall förresten?
Hur länkar man till en video som redan är borttagen? Nej, jag länkade till en video som fanns. Nu har någon tagit bort videon men jag har hittat samma video på en annan plats.

Mycket utropstecken och versaler från dig. Som sagt, du har både svårt att ta intryck och att uttrycka dig som en icke efterbliven.

Har du sett videon? Förstod du hur man öppnade länken? Där syns det tydligt hur din idol Chrippa blir ivägputtad av El Lobo.
Citera
2023-05-16, 23:48
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Var bara där på plats om det skulle gå överstyr, lol! Han har då höga tankar om sig själv Mr.Benrangel

Det har han. Men samtidigt det bästa som kommit ur den snattande tavelmiljardärens mun på bra länge. Att jiddret är över.
Citera
2023-05-17, 00:10
Medlem
danceclubolofs avatar
https://imgur.com/a/Fl2xQhK

Hur mycket tror ni han väger? Utan att överdriva
Citera
2023-05-17, 00:16
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
https://imgur.com/a/Fl2xQhK

Hur mycket tror ni han väger? Utan att överdriva
160-180 tror jag.
Citera
2023-05-17, 00:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
160-180 tror jag.
Skulle skriva 160.

Men beror helt på hur lång han är, i lokals video där dom går runt och delar ut pengar såg han ut som en mindre björn med fetmaproblem på två ben.
Citera
2023-05-17, 00:53
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
160-180 tror jag.

Skulle också satsa på där nånstans, max 180 för han är ju inte helt lång heller karlfan.

Men det är roligare att säga 200.
Citera
2023-05-17, 03:34
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Tobias verkar ha fått nya lekkamrater idag om man kollar hans instagram. Får känslan av att han gärna vill dokumentera och visa upp att han har fått kompisar

Vad är TjackLobo’s handle på Instagram?
Citera
2023-05-17, 03:52
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vad har har han avslöjat?
Jockiboi skattefiffel
Citera
2023-05-17, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Jockiboi skattefiffel

Vad tycker du är värst? En som skattefifflar men endå betalar en jäkla massa skatt eller en som aldrig har betalat en krona i skatt och som lutar pensionärer på deras hus och säljer fake tavlor (en ren odlad gangster i mina ögon)

Svara gärna på den frågan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in