Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Det är väl allmänt känt att prostituerade i Dubai primärt blir kissade och bajsade på (Dubai Porta Potty).
Pappans relation till bajs finns dokumenterad i Olofs polisanmälan mot honom som ledde till fängelsestraff.
Svetlana lapar piss och bajs.
Så jävla kul att du säger det, jag har ju ändå hållit lite koll på allt detta för jag är en sån sucker på youtube. Jag var hos en polare till mig i bahrain i 2 månader som jobbar där för nått år sen på ett företag som typ tar mått på bildäck, och typ testar dom och jag lovar på min grav att jag ljuger inte för det var ju under samma veva som fittlokal och olof satt, och en kollega till mig berätta att olof blev så jävla full (för han var där och försökte köpa upp dåliga bilar)
Okej nu måste jag förklara om dåliga bilar. Ni som kollar på F1 vet nog detta men halva racet är ju bilar som får pengar för att förlora.
Skitsamma våran bil förlorade och vi förlorade lite pengar (burn enligt olof) jag satsade fan inte mer än 8000 spänn lol på sånt dom inte get vinst på vad man gör. Fuck bilar.
Men poängen är att olofs brud hade nog riktigt ont i halsen efter att ha mött Nyck De Vries.
Han fick ju komma iallafall.