2023-05-15, 18:46
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Vad har pappan gjort? Bajsat på luder?

Från polisförhör med Olof, 18 år gammal:

Han [Olof] hade i hemlighet, sedan våldet trappats upp, samlat bildbevis angående faderns böjelser och förvarade materialet på en hårddisk.

När han [Olof] letade efter sitt pass hade han också hittat ammunition som fadern gömt. Han såg till att polisen fick tillgång till såväl hårddisk som ammunition.Han [Olof] har inte fått låsa om sig på toaletten, och flera gånger i veckan fått oönskade och obehagliga besök där av fadern. Han har kopplat ihop detta med bilderna i hårddisken”

(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod
Citera
2023-05-15, 18:58
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Från polisförhör med Olof, 18 år gammal:

Han [Olof] hade i hemlighet, sedan våldet trappats upp, samlat bildbevis angående faderns böjelser och förvarade materialet på en hårddisk.

När han [Olof] letade efter sitt pass hade han också hittat ammunition som fadern gömt. Han såg till att polisen fick tillgång till såväl hårddisk som ammunition.Han [Olof] har inte fått låsa om sig på toaletten, och flera gånger i veckan fått oönskade och obehagliga besök där av fadern. Han har kopplat ihop detta med bilderna i hårddisken”

(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod

Haha, vad stört. Fadern gillar scatporr alltså?
Senast redigerad av countolaf 2023-05-15 kl. 19:20.
Citera
2023-05-15, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är väl allmänt känt att prostituerade i Dubai primärt blir kissade och bajsade på (Dubai Porta Potty).

Pappans relation till bajs finns dokumenterad i Olofs polisanmälan mot honom som ledde till fängelsestraff.

Svetlana lapar piss och bajs.

Så jävla kul att du säger det, jag har ju ändå hållit lite koll på allt detta för jag är en sån sucker på youtube. Jag var hos en polare till mig i bahrain i 2 månader som jobbar där för nått år sen på ett företag som typ tar mått på bildäck, och typ testar dom och jag lovar på min grav att jag ljuger inte för det var ju under samma veva som fittlokal och olof satt, och en kollega till mig berätta att olof blev så jävla full (för han var där och försökte köpa upp dåliga bilar)

Okej nu måste jag förklara om dåliga bilar. Ni som kollar på F1 vet nog detta men halva racet är ju bilar som får pengar för att förlora.

Skitsamma våran bil förlorade och vi förlorade lite pengar (burn enligt olof) jag satsade fan inte mer än 8000 spänn lol på sånt dom inte get vinst på vad man gör. Fuck bilar.
Men poängen är att olofs brud hade nog riktigt ont i halsen efter att ha mött Nyck De Vries.
Han fick ju komma iallafall.
Citera
2023-05-15, 19:09
Medlem
wunderbaumzs avatar
Och nu har Lokal kommit ut med en ny "intervju" med Olof... Hur mycket spyr man inte på den grabben?Alltid i centrum av drama men säger i samma veva att han aldrig skapar drama. Snacka om dubbel moral. Så fort svett-lana gick live igår så bönade han och bad om att få bli insläppt i liven för att få några minuters fame. Vilken jävla tönt han är alltså!
Citera
2023-05-15, 19:18
Medlem
Här är lite domännamn som Olof har registrerat.
😅
https://viewdns.info/reversewhois/?q=Olof+Gustafsson+
Citera
2023-05-15, 19:19
Medlem
wunderbaumzs avatar
Har ni sett denna där kinesen pratar om Olof haha? Riktig komedi!

https://www.youtube.com/watch?v=I9Umvo-STnc&t=1084s

Rätt mycket info om vilken liten luffare Olof faktiskt är Kanske en av anledningarna varför han inte vågar sätta sin fot i Sverige något mer.. Några från Dubai ville att kinesen skulle goa Olof i sin studio för Olof har bedgragit personer i dubai. Riktig liten piss luffare!
Senast redigerad av wunderbaumz 2023-05-15 kl. 19:27.
Citera
2023-05-15, 19:49
Medlem
wunderbaumzs avatar
Komiskt att Jocke's garderob förmodligen är värd minst lika mycket som Olof's fattiga ferrari HAHA och Olof använder sin ferrari som något att skryta med.......
Senast redigerad av wunderbaumz 2023-05-15 kl. 19:52.
Citera
2023-05-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Och nu har Lokal kommit ut med en ny "intervju" med Olof... Hur mycket spyr man inte på den grabben?Alltid i centrum av drama men säger i samma veva att han aldrig skapar drama. Snacka om dubbel moral. Så fort svett-lana gick live igår så bönade han och bad om att få bli insläppt i liven för att få några minuters fame. Vilken jävla tönt han är alltså!

Lokal insåg väll att han lägger ut en video och får 2000 k views jämför med 100 gånger för ett år sen, sen sitter den där apan och ba hmmm fattar noll. För att ingen är intresserad av honom eller hans askassa musik. Lokal är svenska machine gun kelly om han hade downs syndrom. Dock är det en diss mot down syndrom.

Desperata fittor kör sina death rattles och är så jävla trött på dom.
Citera
2023-05-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Om man skulle beräkna Olofs förmögenhet baserat på hur snygg hans köpefru är, så kan man konstatera att han är inte speciellt rik. Borde ju finnas betydligt snyggare ryskor än henne i Dubai eller var han nu hittade henne, men de nöjer väl sig inte med en sjukligt fet scammer som kör runt i en budget-Ferrari.

Du vet att Olofs fru legat med både el lobo en gång och legat med en av escobars lovvakter en gång när dom söp och olof gjorde inte ett skit, han berättade om det i en video han sa att han bara satt där och sa att man kan inte göra något mot escobar. Men ironin var att hans kompis knulladr hans fru framför honom och han accepterade det för han är den end personen över 12 som teor att varumärket har mera vikt än han själv
Citera
2023-05-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Det finns en väldigt enkel och högst befogad anledning till det.

Du får det att låta som att det skulle vara något positivt?

Han tror att fame är bevia på något, det bevisar bara hans brist på socialt liv. Jag skrev till honom på pm och han kan få min privata info för jag vet for sure att fler vet vem jag är än honom och jag har inget att dölja om vem jag är om han inte delar det över hela internet men fittan svarar ju inte. Han är väll som olof, skäller tills man tar på kopplet.
Citera
2023-05-15, 20:00
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Du vet att Olofs fru legat med både el lobo en gång och legat med en av escobars lovvakter en gång när dom söp och olof gjorde inte ett skit, han berättade om det i en video han sa att han bara satt där och sa att man kan inte göra något mot escobar. Men ironin var att hans kompis knulladr hans fru framför honom och han accepterade det för han är den end personen över 12 som teor att varumärket har mera vikt än han själv

Det visste jag inte. Dock inte förvånande, kan inte tänka mig att Olof kan tillfredsställa sin fru sexuellt så då låter han sina compañeros göra jobbet istället. Fast El Lobo med tjackballe är nog inte jättekul det heller.
Citera
2023-05-15, 20:00
Medlem
wunderbaumzs avatar
Tycker inte ni det är jävligt komiskt att Lokal och Olof hela tiden säger att "dom vågar inte ta en offentlig debatt live" men varför i hela världen skulle dom vilja debattera 2 luffare som endast är ute efter lite fame och som ljuger om exakt allt..? Vad ska dom debattera HAHA? Det är 100% bevisat att allt de säger är lögn och de är 2 jävla piss luffare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in