Citat:
Ursprungligen postat av
kilimanjarowayup
Det jag menar är att det krävs jävla stora balls för att åka och träffa upp Roberto Escobar i Colombia och styra upp allt det han har gjort!
Nej, det krävs pengar till en styck Colombiaresa samt en knapp femhundring så får du träffa, prata med och t.o.m. fota dig med Roberto.
Något de flesta med en medioker lagerarbetarlön kan gnida i hop på ett år. Varför man nu skulle vilja det.
Att "styra upp det han har gjort" klarar varenda nerdekad tjackpundare på Marketplace, nämligen sälja saker som man sen inte levererar eller som inte motsvarar beskrivningen.
Jag vill inte vara taskig men du låter riktigt blåst faktiskt så det är ju lite bisarrt att du håller en så pass hånande ton mot andra här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
kilimanjarowayup
jag har endast påpekat att killen har levt ett liv som några få andra 30 åringar har varit i närheten av
Vilket alla normalbegåvade 30-åringar är väldigt, väldigt glada för.
Citat:
Ursprungligen postat av
kilimanjarowayup
Det är inte många som för det första skulle komma på idén men mindre att utföra allt han har gjort.
Nej, tack och lov är dom flesta inte fullkomligt efterblivna, i total avsaknad av skam och med noll konsekvenstänk.
Nu får du gå och leka med dina klossar istället och låta oss vuxna prata i fred.