2023-03-15, 19:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Är det därför Fridell har sökt efter ”entreprenörer” i Singapore?

Garanterat, han snackade ju om att han har en kollega där. Undra vilken typ av scam det rör sig om denna gången.
Citera
2023-03-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slavaswe
Han Tobias är ju någon jävla Wannabe HA medlem, är med i någon töntig hangaround klubb.

Ska se med en fullvärdig medlem i HA som är en polare om han vet något om tönten.

Förövrigt, vi alla är överens om att Olof K är en scammer va? Och fet som en blåval.

Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod

Tack för länken. Det är inte smickrande läsning. Han har en lång resa att göra i livet. Jag hoppas att han hittar motivation i att bli en person som hans son kan vara stolt över. Just nu är han inte det. Jag tror och hoppas att han kan bli det. Jag hoppas det även för hans övriga familj som säkert ha fått burit Tobias när han inte kunnat stå på egna ben.
Citera
2023-03-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loketkillen
Jag kanske är lite äldre än dig och har själv barn. Hade jag inte haft kontakt med min son hade jag inte kunnat ta det lugnt och åka till mina föräldrars sommarhus och spela golf. Jag hade inte haft ro i själen att göra det. Jag tror inte heller Tobias kan ha det. Därför empatiserar jag med honom utan att försvara hans tidigare brott eller dåliga beteenden. Jag ser bara en ung, ganska omogen och tämligen osäker man som inte mår allt för bra och lägger upp fjantiga klipp på instagram. Jag misstänker även att han har någon form av funktionsnedsättning vilket gör att jag tycker att det är ännu mer onödigt att kasta skit på honom.
Du har ingen aning om hur gammal jag är, om jag har barn eller vad jag varit med om!
Hade du tyckt synd om honom om han snott pensionen från din mamma/mormor också? Eller hustlat dina barn på deras telefoner eller datorer?
Citera
2023-03-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Du har ingen aning om hur gammal jag är, om jag har barn eller vad jag varit med om!
Hade du tyckt synd om honom om han snott pensionen från din mamma/mormor också? Eller hustlat dina barn på deras telefoner eller datorer?

Det var inte meningen att förnärma dig. Det är inga ärorika handlingar Tobias har sysselsatt sig med. Rätt skämmigt om hans son en dag får tag i domarna. Det är inget brottsregister för varken en framgångsrik affärsman eller en tungt kriminell.

Jag vill inte försvara honom. Menar bara att det är en rätt deprimerande plats han befinner sig på i livet och att han säkert inte mår så bra. Jag hoppas även att han vågar möta sig själv, istället för att axla den här låtsasrollen han gör, och börjar arbeta för att förändra sig själv. Han kan inte vara nöjd med situationen han befinner sig i.

Han är på botten just nu och kompenserar det med att slänga upp stories där han röker cigarrer i hans farsas hus i Spanien. Han vill osa framgång medans han är i ett hus som hans farsa köpt, utan kontakt med sin son och ex och med ett 20-tal domar i bagaget. Därför känner jag inget behov att hata honom.

Jag tycker fan riktigt synd om honom och skulle aldrig vilja uppleva den ångesten det innebär att vara honom i den situationen han befinner sig i.
Citera
2023-03-15, 21:14
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Det var inte meningen att förnärma dig. Det är inga ärorika handlingar Tobias har sysselsatt sig med. Rätt skämmigt om hans son en dag får tag i domarna. Det är inget brottsregister för varken en framgångsrik affärsman eller en tungt kriminell.

Jag vill inte försvara honom. Menar bara att det är en rätt deprimerande plats han befinner sig på i livet och att han säkert inte mår så bra. Jag hoppas även att han vågar möta sig själv, istället för att axla den här låtsasrollen han gör, och börjar arbeta för att förändra sig själv. Han kan inte vara nöjd med situationen han befinner sig i.

Han är på botten just nu och kompenserar det med att slänga upp stories där han röker cigarrer i hans farsas hus i Spanien. Han vill osa framgång medans han är i ett hus som hans farsa köpt, utan kontakt med sin son och ex och med ett 20-tal domar i bagaget. Därför känner jag inget behov att hata honom.

Jag tycker fan riktigt synd om honom och skulle aldrig vilja uppleva den ångesten det innebär att vara honom i den situationen han befinner sig i.

Det som är lite skrämmande är att sånna här loosers, mycket väl kan ha ihjäl någon för att visa världen. Oftast som vid skolskjutningar, terrorknivningar etc handlar det om människor som bidragit väldigt lite och gjort ytterst små avtryck i världen.
Citera
2023-03-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Det som är lite skrämmande är att sånna här loosers, mycket väl kan ha ihjäl någon för att visa världen. Oftast som vid skolskjutningar, terrorknivningar etc handlar det om människor som bidragit väldigt lite och gjort ytterst små avtryck i världen.
Word!
Och i detta fall ligger exet farligt till! Så obehagligt besatt han är
Citera
2023-03-16, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Lever tjockisen?

Den dag han dör avslutas världssvälten i Afrika.
Citera
2023-03-16, 02:12
Medlem
Citat:
Det där tror jag först när jag ser det. Låter helt galet. Om det verkligen stämmer, att han snattar på Coop som 30-åring, är han ju onekligen väldigt vilsen. Har du kopia på den domen?

Han.är dömd för att snattat på Coop!

Han är ingen bra människa.
Citera
2023-03-16, 11:42
Medlem
Rekas avatar
Olof har blockat mig på Twitter, men jag är övertygad om att han vid det här laget har tweetat 60-70 ggr om att Lundell måste göra sig av med Lambon.
https://carup.se/jocke-lundell-tving...e-att-ga-runt/
Citera
2023-03-16, 17:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Olof har blockat mig på Twitter, men jag är övertygad om att han vid det här laget har tweetat 60-70 ggr om att Lundell måste göra sig av med Lambon.
https://carup.se/jocke-lundell-tving...e-att-ga-runt/
'
Hans twitter är väl borttagen.
Citera
2023-03-16, 20:16
Medlem
Megadolmes avatar
Jag tror ju inte Olof har råd med en sån där Lamborghini iaf... Han har en andra klassens Ferrari, värd ca 400000 kr. Han har väl sålt sin Rolls Royce som han körde omkring i utan körkort? https://www.breakit.se/artikel/26401...-vem-som-helst

Hur många anställda har Escobar Inc? VD Olof, och Europachef Tobias, chef över vem då? Räknas Roberto Escobar som anställd i Escobar Inc? Svetlana som kaffekokerska?

Jag tippar på att Olof är god för runt 1 miljon kanske, men han har även en skuld på ca 1,2 miljoner.

Som en vanlig medelinkomsttagare.
Senast redigerad av Megadolme 2023-03-16 kl. 20:20.
Citera
2023-03-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Jag tror ju inte Olof har råd med en sån där Lamborghini iaf... Han har en andra klassens Ferrari, värd ca 400000 kr. Han har väl sålt sin Rolls Royce som han körde omkring i utan körkort? https://www.breakit.se/artikel/26401...-vem-som-helst

Hur många anställda har Escobar Inc? VD Olof, och Europachef Tobias, chef över vem då? Räknas Roberto Escobar som anställd i Escobar Inc? Svetlana som kaffekokerska?

Jag tippar på att Olof är god för runt 1 miljon kanske, men han har även en skuld på ca 1,2 miljoner.

Som en vanlig medelinkomsttagare.
Ja man undrar verkligen vad Europa chefens roll är och hur många anställda han bossar över
Hahahahahaha allt är så komiskt, herregud vilka titlar de hittat på, till vilka arbetsuppgifter??
Världens största varumärke som de tjatar om, Escobar, större än Coca Cola säger dom! Skulle samarbeta med Gucci sa Fridell.
Med 2 anställda hahahahahaha
Tippar på att Coca Cola har tiotusentals anställda och ännu mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in