Citat:
Ursprungligen postat av
Jackdaniels77
Du har ingen aning om hur gammal jag är, om jag har barn eller vad jag varit med om!
Hade du tyckt synd om honom om han snott pensionen från din mamma/mormor också? Eller hustlat dina barn på deras telefoner eller datorer?
Det var inte meningen att förnärma dig. Det är inga ärorika handlingar Tobias har sysselsatt sig med. Rätt skämmigt om hans son en dag får tag i domarna. Det är inget brottsregister för varken en framgångsrik affärsman eller en tungt kriminell.
Jag vill inte försvara honom. Menar bara att det är en rätt deprimerande plats han befinner sig på i livet och att han säkert inte mår så bra. Jag hoppas även att han vågar möta sig själv, istället för att axla den här låtsasrollen han gör, och börjar arbeta för att förändra sig själv. Han kan inte vara nöjd med situationen han befinner sig i.
Han är på botten just nu och kompenserar det med att slänga upp stories där han röker cigarrer i hans farsas hus i Spanien. Han vill osa framgång medans han är i ett hus som hans farsa köpt, utan kontakt med sin son och ex och med ett 20-tal domar i bagaget. Därför känner jag inget behov att hata honom.
Jag tycker fan riktigt synd om honom och skulle aldrig vilja uppleva den ångesten det innebär att vara honom i den situationen han befinner sig i.