2023-02-14, 22:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Vad har hänt med frugans instagram? Hon la upp insta-storys och nya inlägg nästan varje dag. Nu helt tyst.
Hon har enligt säkra källor blivit tvångsintagen för psykologisk omvårdnad
Citera
2023-02-15, 01:50
Medlem
Jahapp nu har Don V landar i Medellin. Är det semester, eller ska han kasta kött till tigrarna?
Han va ju en av dem Olof och Lokal ringde upp
( måste varit över ett år sedan nu)
i samband med att de planerade Colombia resan. De ville ju ha folk med sig, ringde runt från sin telefon bok och nästan hota folk till att följa med, annars va dom inte Top G!
Don V va en av de få som tackade ja iaf, och lovade att inte dra sig ur.
Återstår att se nu då. Lokal kommer aldrig våga åka den lilla pojken. Har iheller inte råd med flygbiljetten. Och Olof har ju sagt för ett tag sen att han ska sluta försörja Lokal. Så blir nog inget där! Synd, blir det ingen Youtube av det. Men Don V har väl en kanal..?!
Citera
2023-02-15, 14:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jahapp nu har Don V landar i Medellin. Är det semester, eller ska han kasta kött till tigrarna?
Han va ju en av dem Olof och Lokal ringde upp
( måste varit över ett år sedan nu)
i samband med att de planerade Colombia resan. De ville ju ha folk med sig, ringde runt från sin telefon bok och nästan hota folk till att följa med, annars va dom inte Top G!
Don V va en av de få som tackade ja iaf, och lovade att inte dra sig ur.
Återstår att se nu då. Lokal kommer aldrig våga åka den lilla pojken. Har iheller inte råd med flygbiljetten. Och Olof har ju sagt för ett tag sen att han ska sluta försörja Lokal. Så blir nog inget där! Synd, blir det ingen Youtube av det. Men Don V har väl en kanal..?!
Vem är Don V?
Citera
2023-02-15, 15:18
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vem är Don V?
Don V är en hobby gangster från Malmö som gör musik/youtube videos. Typ som Lokal men inte lika känd.
Citera
2023-02-15, 15:18
Medlem
Citat:
Vem är Don V?
En usel ”rappare”/Youtuber från Malmö som är bästis med Ceesay o gjort en del låtar med honom.
Citera
2023-02-15, 15:54
Citat:
En usel ”rappare”/Youtuber från Malmö som är bästis med Ceesay o gjort en del låtar med honom.

Varför verkar Olof bara hänga med svennerappare som är yngre än han själv?
Citera
2023-02-15, 16:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Vem är Don V?

Citat:
Don V är en hobby gangster från Malmö som gör musik/youtube videos. Typ som Lokal men inte lika känd.

Säkerligen en "hobby gangster" men jämför honom inte med clownen Lokal.

Don V är faktiskt ganska respekterad idag. Började som en youtuber och har därefter en karriär (ja, killen har lyckats) som både artist och skådespelare.

Även varit med i en hel del händelser genom åren.
Blev bl.a. outad som våldtäktsman av en ung tjej på instagram som fick väldigt stor spridning, tråd finns på FB. Visade sig vara ett ånger-samlag.

Blir mycket förvånad om hans besök i Colombia har med Olof att göra. Klantigt isåfall.
Citera
2023-02-15, 16:58
Medlem
Citat:
Han är nog bra mkt kändare än Lokal. Tack vare SVT produktionen han var med i några säsonger. Cash verkar han också ha i mängder. Tveksamt vart de kommer ifrån dock.
Sen att han är usel på att rappa och göra youtube är en helt annan sak. Det är väl typ det sistnämnda han har gemensamt med Lokal.
Citera
2023-02-15, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Varför verkar Olof bara hänga med svennerappare som är yngre än han själv?
Han behöver deras plattformar, och vänder sig till mindre intelligenta svagare individer som han kan manipulera och styra och ställa med!
Citera
2023-02-15, 17:57
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Han är nog bra mkt kändare än Lokal. Tack vare SVT produktionen han var med i några säsonger. Cash verkar han också ha i mängder. Tveksamt vart de kommer ifrån dock.
Sen att han är usel på att rappa och göra youtube är en helt annan sak. Det är väl typ det sistnämnda han har gemensamt med Lokal.
Ja han kanske är mer känd än Lokal, du har nog bättre koll på det än jag. Men Lokal har varit mer på tapeten än Don V på senare tid. Jag uttryckte mig inte direkt om att dem är lika som personer utan dem håller på med samma grejer helt enkelt. Jag citerar mitt tidigare inlägg: "Typ som Lokal men inte lika känd."

Lokal har mer streams på spotify och youtube. Därför resonera jag som jag gjorde.
Citera
2023-02-15, 20:33
Medlem
någon som kan länka den där Don V,s youtube eller insta?

/B
Citera
2023-02-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badis
någon som kan länka den där Don V,s youtube eller insta?

/B
Capo 13 tror jag att han kallar sig på både insta och Youtube
Ganska säker, sök på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in