2022-12-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är så klart ingen kärlek involverad där över huvud taget. Hon utnyttjar honom, det fattar alla, men jag undrar nu om inte det är HAN som får pengar av HENNE egentligen? Ungen är ju alldeles uppenbart inte hans eget DNA, så extremt blond och blåögd som den ungen är, finns liksom inte en chans. Olof kan mycket väl vara både impotent och steril som en följd av hans EXTREMFETMA som uppenbarligen har följt med honom i princip hela livet förutom några år under gymnasietiden då han enligt egen utsago hade "six pack". Han pratar i princip aldrig om barnet och jag har aldrig sett honom interagera med barnet på något meningsfullt sätt över huvud taget.

Jag är inte kriminell själv så jag vet inte exakt hur allt hänger ihop, men det står bortom allt rimligt tvivel att Olof är mytoman och att han kommer från en minst sagt sketchy familj med sin "ryska" (persiska) mamma och Think Pink-Bella och Georgs märkliga samröre med diverse olika snattande narkotikamissbrukare.

Ungen är dock väldigt lik han på ansiktsdragen. Tror inte alls ungen är någon annans barn. Han lägger ju konstant ut videos där han pratar med sin dotter senast idag en video där hon ropade ”pappa”, ”pappa”! Och han låtsades sova och lekte med henne. Så nej nu tror jag ni överdriver igen…
Citera
2022-12-28, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Så detta började redan 2011, trodde han förändrats under åren till det sämre.

Räcker att läsa 2 sidor i denna tråden så skriver folk som växt upp med honom att han är bedragare, fake och mytoman.
Citera
2022-12-28, 02:33
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Räcker att läsa 2 sidor i denna tråden så skriver folk som växt upp med honom att han är bedragare, fake och mytoman.

Ja, det hela är nu väldigt tydligt.
Citera
2022-12-28, 02:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammot
Ungen är dock väldigt lik han på ansiktsdragen. Tror inte alls ungen är någon annans barn. Han lägger ju konstant ut videos där han pratar med sin dotter senast idag en video där hon ropade ”pappa”, ”pappa”! Och han låtsades sova och lekte med henne. Så nej nu tror jag ni överdriver igen…
Var lägger han ut detta egentligen? Inte sett ett jota. Och vadå ansiktsdragen? Det är en bebis i princip, vilka ansiktsdrag menar du? Hans groteska näsa, hans mörka ringar under ögonen, hans buskiga nacke? Var specifik är du snäll.
Citera
2022-12-28, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Ja, det hela är nu väldigt tydligt.

Bör tillägga att detta skrevs 2011, alltså långt innan han visade sej för den bredda allmänheten mer än ett klipp på NRJ.

Olof är synad. Killen spelade korten bra i början men sen fick han psykos.
Citera
2022-12-28, 02:55
Medlem
Hur mycket tror ni SVT skäms över att gjort en dokumentär om honom? Det har nog tystats ner mycket när de insåg vilken bluff han är. Riktigt pinsamt för Public Service!
Citera
2022-12-28, 03:31
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Det är så klart ingen kärlek involverad där över huvud taget. Hon utnyttjar honom, det fattar alla, men jag undrar nu om inte det är HAN som får pengar av HENNE egentligen? Ungen är ju alldeles uppenbart inte hans eget DNA, så extremt blond och blåögd som den ungen är, finns liksom inte en chans. Olof kan mycket väl vara både impotent och steril som en följd av hans EXTREMFETMA som uppenbarligen har följt med honom i princip hela livet förutom några år under gymnasietiden då han enligt egen utsago hade "six pack". Han pratar i princip aldrig om barnet och jag har aldrig sett honom interagera med barnet på något meningsfullt sätt över huvud taget.

Jag är inte kriminell själv så jag vet inte exakt hur allt hänger ihop, men det står bortom allt rimligt tvivel att Olof är mytoman och att han kommer från en minst sagt sketchy familj med sin "ryska" (persiska) mamma och Think Pink-Bella och Georgs märkliga samröre med diverse olika snattande narkotikamissbrukare.

Ja en jävla soppa. Inte heller kriminell tack o lov. men sånt här jävla pack är ju bara patetiskt
Citera
2022-12-28, 03:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hur mycket tror ni SVT skäms över att gjort en dokumentär om honom? Det har nog tystats ner mycket när de insåg vilken bluff han är. Riktigt pinsamt för Public Service!
Det bör poängteras att SVT inte gjorde dokumentären men de köpte rättigheterna till att sända den. Med det sagt tycker jag det var bra mycket bättre användning av pengarna än Margaux-skiten de sände nyligen.
Citera
2022-12-28, 06:45
Medlem
Citat:
Och när man tittar närmare, vad är detta för korttidskontrakt? Det ser ut att löpa 15 till 22 mars 2021, alltså ungefär en semestervecka.
Måste vara ett skrivfel. Tittat man högst upp till vänster på kontraktet står det 2020. Så ett år i såfall.
Citera
2022-12-28, 08:20
Medlem
https://www.merinfo.se/person/Stockh...69/bq12d-2o7j2

På samma adress

https://www.merinfo.se/person/Stockh...62/boj7h-24gt4

Någon som vet om Pia är släkt med ”el-lobotomi”
Citera
2022-12-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
https://www.merinfo.se/person/Stockh...69/bq12d-2o7j2

På samma adress

https://www.merinfo.se/person/Stockh...62/boj7h-24gt4

Någon som vet om Pia är släkt med ”el-lobotomi”

Tror det är morsan. Hon hette oxå Nord en gång i tiden..
Citera
2022-12-28, 11:15
Medlem
Just i detta nu kan man se Olof flaxa med pattarna i poolen på Svetlanas Instagram. Något man ej bör missa att se!

En väldigt ohårig bringa. Vaxar han eller är det en bieffekt av östrogen i allt fett??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in