Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Undra om real lokal kommer gå ut med sanningen nu om Olof när det verkar som det skurit sig mellan dom

Han kommer nog inte göra ett skit.
Hans nacke är väll helt utbränd efter att sitta och nicka och hålla med allt som sägs.

Plus att han är väll den enda personen som gått ut mellanstadiet som tror att Escobar inc är någon jävla drogkartell i äkta Scarface-anda ,när det i själva verket är en senil gammal revisor som blir lurad av en sol-och-vårare att sälja wishtelefoner.
Senast redigerad av Buyseeshare10 2022-12-14 kl. 20:16.
Citera
2022-12-14, 20:22
Medlem
Fridell har fotboja och sammhällstjänst på Stadsmissionens Second Handbutik där han får städa m.m.
Så han kan nog inte heller följa med till "Kolombia"😂
Citera
2022-12-14, 23:00
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Det är @EXTREMFETMA som är sitter och ljuger. Olof är i Panama just nu. Han har ej blivit tvångsintagen.
Hahaha just det, JAG ljuger, Olof talar sanning som vanligt, googla det bara! Sen sa jag inte att han ÄR intagen, men han BLEV garanterat intagen.
Citera
2022-12-14, 23:27
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Jag förstår inte ens varför han är så besatt av Jocke Lundell? Vad grundar sig hela den här beefen på från början?
Jag har ingen superkoll på honom mer än att han är stor på youtube

För att Olof blir kränkt och ledsen när folk inte vill vara hans kompis.
I senaste intervjun snackar han ju illa om Wallenberg, inte för att dom har makt i världen utan för att Jacob W nonchalerade Olofs inviter.
Olof vill framstå som en tuffing, men är en riktig liten snöflinga.
Citera
2022-12-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Har du ens sett barnet? Det råder ju ingen tvekan om att det rör sig om en flicka. Och flickan har definitivt fått Olofs ögon och resten från sin ryska morsa.

Japp nu har jag sett ungen, hade väl inget olof i sig. Blåaögon och blond (det kan ju visserligen ändras sig). Ser faktiskt inget tattare i barnet så det kanske är någon annan som är farsa?
Citera
2022-12-15, 14:05
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han har blivit tvångsintagen på psyk igen. Det är tragiskt med bipolaritet.

Citat:
Hahaha just det, JAG ljuger, Olof talar sanning som vanligt, googla det bara! Sen sa jag inte att han ÄR intagen, men han BLEV garanterat intagen.
Så när du syftar på "igen" är det alltså för LÄÄÄÄÄNGE sedan? Du uttrycker dig som att han blev tvångsintagen när du skrev detta Olof snackar fruktansvärt mycket skit. Men bara för han ljuger som en slug orm, ska vi också gå ner till hans nivå då? Han var i Panama när du yttra dig om detta. Därav mitt inlägg....
Citera
2022-12-15, 14:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Så när du syftar på "igen" är det alltså för LÄÄÄÄÄNGE sedan? Du uttrycker dig som att han blev tvångsintagen när du skrev detta Olof snackar fruktansvärt mycket skit. Men bara för han ljuger som en slug orm, ska vi också gå ner till hans nivå då? Han var i Panama när du yttra dig om detta. Därav mitt inlägg....
Man tror verkligen vad man vill. Men för att vara ärlig blir jag aningen sårad över att folk i tråden på fullaste allvar tror mer på Olof K, en fullkomligt ökänd mytoman, än mig som inte har någonting att tjäna på att hitta på saker.
Citera
2022-12-15, 15:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Man tror verkligen vad man vill. Men för att vara ärlig blir jag aningen sårad över att folk i tråden på fullaste allvar tror mer på Olof K, en fullkomligt ökänd mytoman, än mig som inte har någonting att tjäna på att hitta på saker.

Eftersom du inte ens kan säga hur du kommit över informationen om att Olof blivit tvångsintagen tar ingen det du svamlar om på allvar.
Citera
2022-12-15, 15:29
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Japp nu har jag sett ungen, hade väl inget olof i sig. Blåaögon och blond (det kan ju visserligen ändras sig). Ser faktiskt inget tattare i barnet så det kanske är någon annan som är farsa?
Olof är väl knappast tattare.
Citera
2022-12-15, 15:47
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Eftersom du inte ens kan säga hur du kommit över informationen om att Olof blivit tvångsintagen tar ingen det du svamlar om på allvar.
Varenda tänkande människa förstår gott och väl varför jag inte vill säga hur jag kommit över informationen. Och som jag sa innan, om jag ville övertyga någonting hade jag bara dragit till med något som att jag snackat med Lokal som berättade det, eller att jag känner någon som känner någon, eller att jag bor i Medellin och kastar kött till tigrar. Nu gör jag inte det, trots att jag mycket enkelt hade kunnat göra det. Hänger du med? Det får bli det sista jag säger om den saken.
Citera
2022-12-15, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Olof är väl knappast tattare.

han ser faktiskt lite ut som en finsk zigge...
Citera
2022-12-15, 19:10
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
han ser faktiskt lite ut som en finsk zigge...
Tattare är svennar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in