2022-11-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnance
Haha det är också helt brutalt när dom sitter och fnissar som två tonårspojkar för att en tjej tittar på dom, jag brukar inte cringa åt mycket men det är fan jobbigt ibland. Ska jag vara helt ärlig så tror jag Lokal börjar inse mer och mer att Olof är i mångt och mycket fake. Undrar också om Olof betalat honom för dokumentären och att oavsett så måste han släppa alla delar.
Haha ja och även ”hon följde med oss till hotellet” också så Maria och Olofs mailorder wife satt och kollade på världens mest oproportionerliga trekant eller ?😂 jag tror väldigt hårt på att lokal har sålt sin kanal och är inget annat än en anställd, för det har inte kommit något nytt pod avsnitt eller något nytt alls överhuvudtaget som inte involverar Olof och Olof avbryta lokal hela tiden 😂 #prayforlokal för det är han kanal och det är han som får ta skiten i slutändan
Citera
2022-11-09, 14:49
Medlem
Senaste videon (del3) gjorts privat?
Citera
2022-11-09, 15:13
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Senaste videon (del3) gjorts privat?

Var något om ketamin enligt lokal så därför tvungen att göra om det. Men han och Olof följer riktlinjerna för youtube ;-)
Citera
2022-11-09, 15:50
Medlem
Är det ingen annan än jag som ser att den här ”Angel” som grabbarna blir helt fnittriga av egentligen är en transa? Om inte annat hörs det på rösten.

Men de kanske är medvetna om detta? I så fall, all eloge! Positivt att de är med och bryter normer!
Citera
2022-11-09, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Haha ja och även ”hon följde med oss till hotellet” också så Maria och Olofs mailorder wife satt och kollade på världens mest oproportionerliga trekant eller ?😂 jag tror väldigt hårt på att lokal har sålt sin kanal och är inget annat än en anställd, för det har inte kommit något nytt pod avsnitt eller något nytt alls överhuvudtaget som inte involverar Olof och Olof avbryta lokal hela tiden 😂 #prayforlokal för det är han kanal och det är han som får ta skiten i slutändan

Riktigt konstig "flex" oavsett, tycker däremot det är konstigt varför dom inte filmade när hon följde med/var på hotellet medtanke på all annan "content" dom filmar så är ju att umgås med en främling rena rama guldet.
Citera
2022-11-09, 16:11
Medlem
Citat:
Riktigt konstig "flex" oavsett, tycker däremot det är konstigt varför dom inte filmade när hon följde med/var på hotellet medtanke på all annan "content" dom filmar så är ju att umgås med en främling rena rama guldet.

För att det var en transkvinna? Sannolikt blev det ännu mer uppenbart när de kom fram till hotellet.
Citera
2022-11-09, 16:14
Medlem
Citat:
Tror faktiskt inte hon följde med alls och jag tvivlar på att händelsen i sig var riktigt
Citera
2022-11-09, 16:14
Medlem
I senaste videon sitter dom och snackar om att ta med sig en följare de ska experimentera på med droger haha jag dör sicka idioter
Citera
2022-11-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
I senaste videon sitter dom och snackar om att ta med sig en följare de ska experimentera på med droger haha jag dör sicka idioter

Har lokal tagit bort sin senaste video som han laddade upp förut idag?
Citera
2022-11-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglosaxisk
Har lokal tagit bort sin senaste video som han laddade upp förut idag?

Ja antagligen för att han satt å gjorde bort sig i den
Citera
2022-11-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Ja antagligen för att han satt å gjorde bort sig i den
Fan då… Någon som var snabb och sparade ner den?
Citera
2022-11-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zepozatanop
Fan då… Någon som var snabb och sparade ner den?

https://anonfiles.com/Ya53B2G9y3/FullSizeRender_MOV

Olof är endå reko där han vill inte experimentera på en random följare.
Men lokal vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in