Första 2 delarna var sämsta jag sett av dokumentären.
Del 1 är nästan en tagning när de shottar i baren. Lokal tycker det är coolt som en 17 åring trots han är 26. Kameramannen spyr ffs. Patetiskt rakt igenom. Speciellt när Olof ska jämföra kändisskap mellan Pablo och Jocke nere i Spanien.
Jag orkar inte gå in på det helt men det är mkt ologiskt från Olof. Han har inte koll på alla sina lögner och det blir ibland motsägelsefullt.
Han dementerar också mycket utan bevis. Han snackar bara. Ibland även ologik och uppenbara efterkonstruktioner.
Bäst är dock hur han ska visa det fina rummet till Lokal och utsikten och när han ser hur skit den är stoppar han. Lokal fattar inte detta och klipper för sent.
Olof kör med Lokal för han är tillgänglig 24/7 men samtidigt missar Lokal flyget ner
Om Olof är så stor varför håller han på att tjuvringa kändisar. Varför ska han hävda sej så mycket. Det är enkelt. Killen är sjuk. Han är inte bara en idiot.
När Lokal gömmer sej och sen kryper fram med en story hoppas jag ingen på Youtube tar han med tång. Lokal ska bort från Internet och jobba långt in på nåt lager tills han är 65. Bäst är om han inte avlar fram några ungar men jag är beredd på att bli besviken där.