2022-11-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det där var riktigt RIKTIGT värdelöst.

Tyckte ändå imitationen av reallokal var lite träffande 😀 aa.. aa..
Hade han lagt in en eller två "aa de e den" så hade den varit hemma
Citera
2022-11-06, 20:14
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Dålig idé, se Sebastian Greenwood. Olof hade inte haft en chans. Han skulle blivit mördad eller fängslad inom ett år.

Googlade lite snabbt. Nej fan escobar cash kanske inte funkar där. Men lura svenska pensionärer i phuket kanske ?
Citera
2022-11-06, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Du verkar ju veta vad du snackar om, vad skulle du uppskatta att Olof väger?

Beror väl på hur lång han är. Fast skulle gissa att han är mellan 183-190 baserat på bilden där poserar med Donald Trump. När han intervjuades av Anis som själv är en bra bit över 100 själv såg han mycket större ut så han väger defenitivt inte mindre än 150 kg och dessa fettklumpar som sticker ut ifrån hela kroppen i hans intervju med lokal visar nog att han ligger säkert på 165-175 kg om jag skulle gissa men det kan även vara så mycket som 190 med tanke på att han ändå verkar vara relativt lång och verkar bli tjockare och tjockare.
Citera
2022-11-06, 20:54
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Beror väl på hur lång han är. Fast skulle gissa att han är mellan 183-190 baserat på bilden där poserar med Donald Trump. När han intervjuades av Anis som själv är en bra bit över 100 själv såg han mycket större ut så han väger defenitivt inte mindre än 150 kg och dessa fettklumpar som sticker ut ifrån hela kroppen i hans intervju med lokal visar nog att han ligger säkert på 165-175 kg om jag skulle gissa men det kan även vara så mycket som 190 med tanke på att han ändå verkar vara relativt lång och verkar bli tjockare och tjockare.

Var precis i ett varmt land på semester. Var en fet tysk med en kagge likt olofs men jag reagerade på att tyskens ben inte alls var lika feta och äckliga som olofs. Verkar som att även om många har en hydda som olof får dom aldrig så feta lår. Vad beror det på ?
Citera
2022-11-06, 21:36
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Var precis i ett varmt land på semester. Var en fet tysk med en kagge likt olofs men jag reagerade på att tyskens ben inte alls var lika feta och äckliga som olofs. Verkar som att även om många har en hydda som olof får dom aldrig så feta lår. Vad beror det på ?

Vissa feta personer går dvs använder fötterna. Olof kan för i helvete inte enssitta upp han påminner om en Pacha stavning?, typ Jabba The Hutt!
Citera
2022-11-06, 22:12
Avstängd
Första 2 delarna var sämsta jag sett av dokumentären.

Del 1 är nästan en tagning när de shottar i baren. Lokal tycker det är coolt som en 17 åring trots han är 26. Kameramannen spyr ffs. Patetiskt rakt igenom. Speciellt när Olof ska jämföra kändisskap mellan Pablo och Jocke nere i Spanien.

Jag orkar inte gå in på det helt men det är mkt ologiskt från Olof. Han har inte koll på alla sina lögner och det blir ibland motsägelsefullt.

Han dementerar också mycket utan bevis. Han snackar bara. Ibland även ologik och uppenbara efterkonstruktioner.

Bäst är dock hur han ska visa det fina rummet till Lokal och utsikten och när han ser hur skit den är stoppar han. Lokal fattar inte detta och klipper för sent.

Olof kör med Lokal för han är tillgänglig 24/7 men samtidigt missar Lokal flyget ner

Om Olof är så stor varför håller han på att tjuvringa kändisar. Varför ska han hävda sej så mycket. Det är enkelt. Killen är sjuk. Han är inte bara en idiot.

När Lokal gömmer sej och sen kryper fram med en story hoppas jag ingen på Youtube tar han med tång. Lokal ska bort från Internet och jobba långt in på nåt lager tills han är 65. Bäst är om han inte avlar fram några ungar men jag är beredd på att bli besviken där.
Citera
2022-11-06, 23:46
Medlem
LeCastles avatar
Det ropar kluster B hos Olof. Han har verkligen gjort bort sig.
Vill han köpa en domän som är tillägnad att hjälpa utsatta barn, för att svartmåla någon han är allvarligt svartsjuk på? Bojkotta den fula tjockisen!
Citera
2022-11-07, 00:17
Avstängd
Aldrig hört talas om Kluster B innan man när man läser på om det borde Olof utredas för det utan tvekan.
Citera
2022-11-07, 01:02
Medlem
Lokal är sorglig, fruktansvärt sorglig. Pissluffare och Olofs lilla hora. Han får inte utrymme att säga en enda mening eftersom Olof bara maler på. Lokal är så fattig att en resa till Marbella är något spektakulärt. Det gör en vanlig arbetande svensson 1-2 ggr per år utan problem.

Olof äger inte mer än en bitcoin max. Vad är det för jävla wallet program han använder? Varför har han laddat ner en Zip fil från Github? Varför ser interfacet ut att vara från 1999? Det är ju bara en jävla fake wallet generator han har.

Dessutom 3220 bitcoins är värt 700 miljoner…
Senast redigerad av engodcevap 2022-11-07 kl. 01:19.
Citera
2022-11-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engodcevap
Lokal är sorglig, fruktansvärt sorglig. Pissluffare och Olofs lilla hora. Han får inte utrymme att säga en enda mening eftersom Olof bara maler på. Lokal är så fattig att en resa till Marbella är något spektakulärt. Det gör en vanlig arbetande svensson 1-2 ggr per år utan problem.

Olof äger inte mer än en bitcoin max. Vad är det för jävla wallet program han använder? Varför har han laddat ner en Zip fil från Github? Varför ser interfacet ut att vara från 1999? Det är ju bara en jävla fake wallet generator han har.

Dessutom 3220 bitcoins är värt 700 miljoner…
Japp det är fruktansvärt sorgligt med Lokal! Han äger inte sin Youtube kanal längre, som sagt, har han sagt många meningar sen han började hänga med Olof? Han blir ner tystad och avbruten ständigt. En liten hund är han. Fyfan vad avtändande, finns ingen manlighet i närheten av denna snubbe! Maria äger också honom! Men det kan ha sina förklaringar, tycker det ser ut lite som att han har på gränsen till Down Syndrom faktiskt.
Citera
2022-11-07, 15:26
Medlem
Ska vi anta att dokumentären inte blir av men all denna tystnad
Citera
2022-11-07, 15:54
Medlem
Höll på krypa ur mitt eget skinn när diagnosapan sitter och tjuvringer till Carl Bildt och han precis som alla andra ur eliten inte har en aning om vem fan han är. Han måste ha snöat in på att han själv inte är något själv men så gärna vill vara någon. Jocke som faktiskt lyckats med något och har någon sorts ödmjukhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in