Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hur menar du nu, att man stjäl varorna istället för att betala?
Han menar säkert att El Lobo faktiskt inte behöver betala för varorna trots ”förmögenheten” han har
Citera
2022-10-14, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaMenNejTyp
Hans föräldrar måste skämmas över sin son 😅 om han hade vart min son hade jag gått under jorden 😅

Hade jag misslyckats så hårt med uppfostran så skulle både jag och pojken ligga under jord...
Citera
2022-10-14, 20:53
Medlem
XtraXs avatar
Vem tillfredsställer Olofs fru nu när fettet är i vägen. Jag skulle tippa på att Grizzly eller vad det nu var "livvakten" kallade sig ställer upp när inte Olof ser.
Citera
2022-10-14, 20:58
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Vem tillfredsställer Olofs fru nu när fettet är i vägen. Jag skulle tippa på att Grizzly eller vad det nu var "livvakten" kallade sig ställer upp när inte Olof ser.

Ey mannen, snacka fan inte skit om Grizzly. Den snubben e ex-spetznaz tydligen o ingen man direkt skojar om. Sen ska jag säga dig att Olof allt kan sitt i sänghalmen, vet vem hans brud e tom, o hon sa de till mig. Så kom inte med massa jidder, de e fett med disrespekt asså!!
Citera
2022-10-14, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Ey mannen, snacka fan inte skit om Grizzly. Den snubben e ex-spetznaz tydligen o ingen man direkt skojar om. Sen ska jag säga dig att Olof allt kan sitt i sänghalmen, vet vem hans brud e tom, o hon sa de till mig. Så kom inte med massa jidder, de e fett med disrespekt asså!!

Olof har inte sett sin pitt på 10 år.
Han luktar konstant piss eftersom han inte kan hålla hygienen i ordning där nere. Att han skulle ha ett sexliv är lika sannolikt som att Rask kommer att skaffa sig ett jobb.

Citat:
. Men jag e inte heller nån som kör two faced shit så på den punkten e vi lika!

Nä du kör väl mer shit faced.
Senast redigerad av Spanjolett-Rudis 2022-10-14 kl. 21:24.
Citera
2022-10-14, 21:28
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Nä du kör väl mer shit faced.

Kolla, det e exakt dessa kommentarer som Olof o såna som jag får stå ut med. De e inte konstigt att vi lackar ur ibland. Vi kör bara våren stil och får skit för det, o folk undrar varför det blir världskrig?
Citera
2022-10-14, 21:42
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Jag menar hur många likes o kommentarer har inte hans senaste videos? Bara det måste vara exempel på hur älskad han e av svenska folket? O säkert internationellt också??
Citera
2022-10-14, 22:03
Citat:
Jag menar hur många likes o kommentarer har inte hans senaste videos? Bara det måste vara exempel på hur älskad han e av svenska folket? O säkert internationellt också??

Men käft, du är inte ens rolig.

That's it mytomannen.
Citera
2022-10-14, 22:17
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Det e inget trollande att backa upp Sveriges mest kända entreprenör i en tråd som handlar om honom. Man måste svara på two faced skitsnack när man ser de.

Har du också betalat Olof för att få hänga runt honom? Har du fått se kontoret i Medellin?
Citera
2022-10-15, 04:48
Medlem
Citat:

Citat:

Lugn lugn, Grizzly är fd mossad agent OCH även MI6 agent… de sa Olof och han skulle aldrig ljuga mannen.
Citera
2022-10-15, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Uppenbarligen är inte braj bra för en…
+1 på den!
Citera
2022-10-15, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Lugn lugn, Grizzly är fd mossad agent OCH även MI6 agent… de sa Olof och han skulle aldrig ljuga mannen.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nej nej skulle aldrig ljuga!
Olof är ju sanningen personifierad 🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in