2022-03-18, 20:59
Medlem
Noxiouzs avatar
Vad gör Olof Kolhydrat Gustafsson idag
Citera
2022-03-18, 21:23
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad är grejen med att han vinklar sina ögonbryn hela tiden? Är det investerarens motsvarighet till ankläppar?

Ja, det stämmer. Russin-fejs brukar jag kallar det. När snubbar skrynklar ihop hela ansiktet. Vet inte vad det beror på riktigt. De tror väl att de blir coolare och snyggare.
Citera
2022-03-18, 23:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Vad menar du med det? Vinklar ögonbryn?
Här har du en bild där han vinklar ögonbrynen och en där han inte gör det https://imgur.com/a/7irRrKG
Citera
2022-03-19, 11:39
Medlem
XtraXs avatar
Varför han fortsätter tweeta när alla hans nya inlägg försvinner .
Citera
2022-03-19, 13:29
Medlem
Citat:
Vad är grejen med att han vinklar sina ögonbryn hela tiden? Är det investerarens motsvarighet till ankläppar?

En osäker "liten" pojke som gör allt för att verka mer än han är.
Citera
2022-03-19, 22:18
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuxuz
Nu står det bara att han är investor på Twitter. Han har plockat på CEO för Escobar inc. Har han fått sparken?

Jag misstänker att han slopat Escobar Inc då han insett att det inte längre går att bedriva verksamhet under det varumärket. Ryktet är kört i botten till följd av tidigare bedrägerier.
Citera
2022-03-19, 22:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Hahaha, är det jag som missat helt eller känner vi alla till att Escobar Inc. stämde och "vann" över sin f.d. Europa-chef och COO Daniel Reitberg a.k.a. El Lobo? https://escobarinc.com/legal/danielreitberg/ Escobar Inc. vann genom "default judgment" vilket i praktiska termer betyder att Daniel inte bemödade sig ens besvara stämningen. Kanske företagets enda vunna stämning än så länge?

Utöver det finns det väldigt knapphändigt med omnämnanden om "Olof" på hemsidan nu. Faktiskt bara en sida på hela sajten och det är under "Leadership of Escobar Inc" där han står och skakar hand med Roberto. Här ligger definitivt en och annan hund begraven.
Citera
2022-03-19, 23:32
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Hahaha, är det jag som missat helt eller känner vi alla till att Escobar Inc. stämde och "vann" över sin f.d. Europa-chef och COO Daniel Reitberg a.k.a. El Lobo? https://escobarinc.com/legal/danielreitberg/ Escobar Inc. vann genom "default judgment" vilket i praktiska termer betyder att Daniel inte bemödade sig ens besvara stämningen. Kanske företagets enda vunna stämning än så länge?

Utöver det finns det väldigt knapphändigt med omnämnanden om "Olof" på hemsidan nu. Faktiskt bara en sida på hela sajten och det är under "Leadership of Escobar Inc" där han står och skakar hand med Roberto. Här ligger definitivt en och annan hund begraven.

Det är inte El Lobo, han heter Tobias Fridell och är mest känd för att snatta handväskor.
Citera
2022-03-19, 23:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Det är inte El Lobo, han heter Tobias Fridell och är mest känd för att snatta handväskor.
Ah, vem fan är Reitberg då? Vilken hopblandning av mig
Citera
2022-03-19, 23:55
Medlem
XtraXs avatar
Är det escobar cash han skryter om att han tagit patent på?
Citera
2022-03-20, 00:40
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:

Tror att du måste tänka på någon annan webbsida för det har aldrig stått speciellt mycket på escobarinc.com om Olof.

/#LOUDmouth#
Citera
2022-03-20, 00:44
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ah, vem fan är Reitberg då? Vilken hopblandning av mig

Reitberg är den som många (i.a.f. i denna tråden) tror var hjärnan bakom telefon-scamsen. Han var Olof's side-kick men exakt vad han faktiskt gjorde är höjt i dunkel.

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in