2022-01-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soderstrom832
Jag tror inte ett skit på hans historier men tror dock i te det är någon vaxdockor. Bara googla Donald Trump vax docka så får man upp ett par men ingen av dom ler och visar tänderna.

Jag tror mer på att han köpt bilderna som många andra i tråden skriver
Tror inte heller på vaxdocka. Gör man bildsök på google med olofs twitterbild som mall dyker två andra twitterbilder upp där trump har nästan exakt samma utseende fast med andra personer. Seriefotografering?
Citera
2022-01-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Är det sant Olof och Escobar inc ska släppa ett covid-vaccin?
Sannolikt. Han väntar bara på nya klistermärken för "rebranding"
Citera
2022-01-01, 23:06
Medlem
Halte Haralds avatar
Kolla på https://socialblade.com/youtube/c/olofgustafssons

Där ser man ju klart och tydligt hur hans kanal gick från 0 till 300k subs på youtube på några månader. Och inte för att han la upp nån trendande video utan för att han förmodligen köpt alla subs.

Tyvärr du är pinsam Olof och du gör bort dig. Du har råd att käka wagy och köra RR samt bo på hotell.
Citera
2022-01-01, 23:07
Medlem
Kent.Kottes avatar
Tycker bara det är konstigt att det är samma pose på bilderna, men vad vet jag? Trump kanske har tränat in den
Citat:
Ursprungligen postat av corvuscornix
Tror inte heller på vaxdocka. Gör man bildsök på google med olofs twitterbild som mall dyker två andra twitterbilder upp där trump har nästan exakt samma utseende fast med andra personer. Seriefotografering?
Citera
2022-01-02, 00:36
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-55331000
Är det följande bild du försöker länka till?https://im.kommersant.ru/Issues.phot...218_220339.jpg
Bilden verkar ingå i Betal-artikeln
https://www.svd.se/8-saker-donald-tr...installationen Någon som kan bekräfta detta?`Vad står om Trump och vaxdocka i artikeln?
Ja det är det, hade en bild till med Trump i samma position.
I dubai där olof är boende(enligt han själv) har den mest berömda vaxutställning Madame Tussauds öppnat upp, https://www.instagram.com/tussaudsdubai/
Citera
2022-01-02, 06:08
Medlem
JerryCottons avatar
Olofs framtid...

https://www.youtube.com/watch?v=CbeyDf1Uavw&t=2s
Citera
2022-01-02, 09:39
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Olofs framtid...

https://www.youtube.com/watch?v=CbeyDf1Uavw&t=2s

Hahahahaha!

Sveriges mest virala mytoman.

Olof har ett stort hävdelsebehov, troligen kopplat till hans dåliga uppväxt. Hur mycket han ljuger och ej kan jag ej uttala mig om. Dock tror jag absolut att han jobbar för escobar inc osv. Men det i sig är ingen större bedrift. Likaså att träffa Trump, vad vill han säga med det? Hur många som helst träffar Trump varje vecka, särskilt nu när han har tid.

Tycker det är mycket pojke 15 år som behöver försöker tvätta bort sin töntstämpel. Personlig utveckling obefintlig och mental nivå på 15 år.

Tycker lite synd om Olof när man ser klippen.
Citera
2022-01-02, 09:52
Medlem
Jag har faktiskt träffat Donald Trump utan att betala och
hade heller ingen kamera.
Var i NYC 1985 för första gången
och gick in på Trump Tower. Där i en passage kom DT och
med sig hade han artisten Liberace. Dom blev genast igenkända
och Liberace bara log sitt diamantleende och DT sa "Welcome!"
till alla och sträckte fram sin hand mot oss och jag fick en
snabb hälsning.
Citera
2022-01-02, 10:29
Medlem
Rainmans avatar
Haha! Escobar inc är en sån uppenbar scam från olof som bara blir mer och mer tydlig. När man ska lägga en beställning hos dom (ett av världens största bolag enligt honom själv och mofasti med över 300 anställda) så ska man göra en banköverföring till en george gustafsson med ett lettiskt bankkonto (pappan också med på olofs scams?)

Har inte escobar inc egna konton världen över?

Hur mycket av dessa överföringar går till roberto escobar? Eller har han fått en liten summa för att olof ska kunna använda escobar märket som han vill i all framtid? Och för att få det att verka legit, som att pablos demente storebror fortfarande är en kingpin är olof nere titt som tätt för försöka hålla gubben relevant så olof kan fortsätta sina bedrägerier.
Citera
2022-01-02, 10:32
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Haha! Escobar inc är en sån uppenbar scam från olof som bara blir mer och mer tydlig. När man ska lägga en beställning hos dom (ett av världens största bolag enligt honom själv och mofasti med över 300 anställda) så ska man göra en banköverföring till en george gustafsson med ett lettiskt bankkonto (pappan också med på olofs scams?)

Har inte escobar inc egna konton världen över?

Hur mycket av dessa överföringar går till roberto escobar? Eller har han fått en liten summa för att olof ska kunna använda escobar märket som han vill i all framtid? Och för att få det att verka legit, som att pablos demente storebror fortfarande är en kingpin är olof nere titt som tätt för försöka hålla gubben relevant så olof kan fortsätta sina bedrägerier.
Hade typ inte förvånat mig om Roberto inte har en susning om vad Escobar Inc är för nånting.
Citera
2022-01-02, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Kolla på https://socialblade.com/youtube/c/olofgustafssons

Där ser man ju klart och tydligt hur hans kanal gick från 0 till 300k subs på youtube på några månader. Och inte för att han la upp nån trendande video utan för att han förmodligen köpt alla subs.

Olof köpte en befintlig spanskspråkig YT-kanal för ca åtta-nio månader sen med olika "kattmemes" m.m. Den kanalen hade redan ca 315.000 följare.
Bara att gå in på kanalens Community och kolla. Där ligger det massor med gamla klipp kvar från den kanalen. Men de klippen har över 10k likes och nu har Olof några hundra likes på sina videos.
Så självklart är den köpt.

Finns tidigare inlägg om det.
(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod
Senast redigerad av Person1988 2022-01-02 kl. 11:07.
Citera
2022-01-02, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman

Nu har jag inte grävt så mycket i just det. Men menar du att pengarna som man köper Escobar Cash för, går in på farsans konto? 😂😂
Jag tror absolut att hans farsa är med på allt, Olof fixar ju inget själv. Det är han för osmart för.
Senast redigerad av Person1988 2022-01-02 kl. 11:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in