2021-07-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Haha det slog mig också. Bara någon timme eller så senare.

Första parkett på ett gratisevent.... Lol

Nu har han tagit bort bilden igen. Varför? Är det för att vi nämner det här i tråden?

Ett tips till dig @Olof försök vara mer koncis vi har koll på vad du skriver som sagt och det är bättre lägga upp saker som du inte tror du kommer ta bort.

Vet inte varför han tog bort bilden, är ju från en annan källa men det är ändå ett bevis att han var på detta event då han annars snackar mycket men sällan kommer med bevis eller säger saker som "googla det"
Citera
2021-07-16, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Eller Olofs mamma? Hon är ju ryska

Sett många blonda och blåögda iranier i dina dagar eller?
Citera
2021-07-16, 15:04
Medlem
Rainmans avatar
Olofs 15 minuter i rampljuset är över känns det som. Alla har synat att han bara är en svindlare och mytoman.
Citera
2021-07-16, 21:02
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Olofs 15 minuter i rampljuset är över känns det som. Alla har synat att han bara är en svindlare och mytoman.
Ja, nu verkar det roliga vara slut...

Mofasti har dissats av Olof, o här finns ingen som deltar till fördel för Olof längre. Låt Olof vara o låt han lägga ut sina klipp från The Jet Studio, stulna/fejkade klockor o andra klassens lyxbilar, som bara gillas o kommenteras av köpta följare o botar Kanske han mår bra av det?

Ferrarin är värd ca 400 000 kr, RR:en vet jag inte, men han har ju i alla fall inte råd att köra dom. Tips till Olof, att han deltar hos fler YouTubers o börjar med nått nytt!
Citera
2021-07-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill

Mofasti har dissats av Olof, o här finns ingen som deltar till fördel för Olof längre. Låt Olof vara o låt han lägga ut sina klipp från The Jet Studio, stulna/fejkade klockor o andra klassens lyxbilar, som bara gillas o kommenteras av köpta följare o botar Kanske han mår bra av det?

Ferrarin är värd ca 400 000 kr, RR:en vet jag inte, men han har ju i alla fall inte råd att köra dom. Tips till Olof, att han deltar hos fler YouTubers o börjar med nått nytt!
Var fick du siffrorna från
Citera
2021-07-18, 15:48
Medlem
Citat:
Förmodligen tagna ur fantasin.
Jag tvivlar på att du hittar en California för 400K ens utan historik i Dubai
Citera
2021-07-18, 17:32
Medlem
Rekas avatar
Citat:

De uppgifter jag fick fram är att båda fordonen är i trafik, dvs påställda.
Mer tid hos youtubers rekommenderar jag inte, det är ju bara samma gamla rövarhistorier han drar upp ändå.
Jag väntar istället på en rejäl scam relaterat till alla tfn-nummer han har halat in.
Citera
2021-07-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
HAHAHAHAHAHA https://www.youtube.com/watch?v=2I4Pb8XRuwM
Vem är denna jävla nolla som går under smeknamnet "EL LOBO" som betyder VARGEN / THE WOLF (HAHAHAHAHA ).

Köp hela IKEAs lager av skämskuddar. Fy helvete vad pinsamt. OJ. Ny nivå av cringe. Allt han säger, vilket jävla ordbajs. Totalt svammel. Han måste ha svalt hela sin egna lögn om att han är någon big shot?

Älskar hur han inte kan berätta något av substans eller aldrig kommer till kritan en enda gång. "Kan inte prata om det" "Kan inte säga hur mycket pengar jag har". Hahaha ok men berätta att du har massa tavlor värda "hundred mil" går fint? Precis som Olof, bara prata i cirklar . Hans kroppsspråk tyder flera gånger på att han ljuger. Klassiskt att han ska rätta till sig i stolen när han pratar om sin Rolls Royce. Nervös?

Ja frågan kvarstår: Vem är denna patetiska sak? Uppenbart att Olof hittat han under en parkbänk och de beslutat att göra lite Youtube i Sverige. Inte en chans att en sån fjant är i Colombia och jobbar för Escobars bror hahahahahaha. Killen har noll karisma, pondus, karaktär, personlighet, manlighet. En ren och skär tönt som hade blivit både våldtagen och rånad i Colombia inom 1 vecka. Med så usel engelska är det tveksamt att han ens kan spanska. Så vem skulle vilja anställa honom? Exakt, ingen. "El lobo" hahaha DÖ.

https://anonfiles.com/tdwaza30u7/OLO...I4Pb8XRuwM_mkv
Ifall El Lobo mognar och inser hur pinsam han är samt väljer att ta bort videon så finns den nu att ladda ner.

Kan inte vara lätt att vara så förvirrad och osäker. Nu är videon privat precis som jag misstänkte. Men som tur är finns den här igen:
https://anonfiles.com/tdwaza30u7/OLO...I4Pb8XRuwM_mkv
Citera
2021-07-18, 18:54
Medlem
Är det Olof som degat Rasks skuld till fogden?
Citera
2021-07-18, 20:16
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:

Du har ju inte en aning om vad bilarna är värda. Jag kan lova dig att jag köper ALLA svenskreggade och besiktigade Ferrari California 2010 du kan hitta av dig. Jag ger 500.000 kr styck. Du tjänar alltså 100.000 kr per bil. Att bilarna kostar runt miljonen i verkligheten är inget du behöver bry dig om. Börja leverera! Mupp.
Citera
2021-07-20, 11:50
Medlem
COV-NL63s avatar
Det verkar vara populärt att anknyta till Escobar - I en artikel om ett privat fängelse med ett krematorium i källaren utanför St Petersburg anges en ägare till detta vara en vid namn Mkrtychyan. "In 2010, apparently enamored with Colombia’s most notorious drug lord and narcoterrorist, Mkrtychyan changed his name to Escobar. Journalists believe Escobar (Mkrtychyan) is involved in the sale of cars."

https://meduza.io/en/feature/2021/07...led-out-aliens

Fler bilder och video: https://47news.ru/articles/196858/ Det finns fler artiklar via 47newslänken.
Citera
2021-07-20, 17:54
Medlem
McMakrills avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av GSM_Syndicate
Förmodligen tagna ur fantasin.
Jag tvivlar på att du hittar en California för 400K ens utan historik i Dubai

Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Du har ju inte en aning om vad bilarna är värda. Jag kan lova dig att jag köper ALLA svenskreggade och besiktigade Ferrari California 2010 du kan hitta av dig. Jag ger 500.000 kr styck. Du tjänar alltså 100.000 kr per bil. Att bilarna kostar runt miljonen i verkligheten är inget du behöver bry dig om. Börja leverera! Mupp.
Står ju här; https://biluppgifter.se/brukare/pers...nQj/qOww2LobOa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in