2025-06-02, 07:00
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Haha alltså vilken jävla legend han är ändå, jag kommer sakna hans påhitt.

https://youtube.com/shorts/mOtOMpTx3...JJNLLF5QSlkUgp

Det s.k. "privatplanet" är en kuliss kom vi ju fram till.

/#LOUDmouth#
Citera
Igår, 02:19
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Det s.k. "privatplanet" är en kuliss kom vi ju fram till.

/#LOUDmouth#
Det hela ser snarare AI genererar ut

Citera
Igår, 08:07
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det hela ser snarare AI genererar ut

Det där är ganska lätt att Googla fram att så är fallet. Men vill du tro så får du givetvis tro
Citera
Igår, 08:31
Medlem
Citat:
Den fanns på lokals kanal en gång i tiden, Fridell den framgångsrika pundaren med skulder är också med tror jag.

Är det den här?

https://youtu.be/2frnc68AA3w?si=rJymA-2WgkDmIhOk

Har precis börjat kolla på den länken, är han på riktigt eller är han en skådespelare? Helt verklighetsfrånvänd som själv verkar tro på vad han säger. Pundaren som "intervjuar" honom verkar helt väck han också. Stor humor och ska nu fortsätta kolla klart så jag får fortsätta skratta.
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QFens
Har precis börjat kolla på den länken, är han på riktigt eller är han en skådespelare? Helt verklighetsfrånvänd som själv verkar tro på vad han säger. Pundaren som "intervjuar" honom verkar helt väck han också. Stor humor och ska nu fortsätta kolla klart så jag får fortsätta skratta.
Han är en riktig karaktär
Citera
Igår, 12:05
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Det där är ganska lätt att Googla fram att så är fallet. Men vill du tro så får du givetvis tro
Det enda som dyker upp är denna tråd och nån tråd på reddit. Antar det finns någon källa med mer substans än ett gäng hönor som tror på vartenda konspirationsteori som dyker upp i skallen..?
Citera
Igår, 12:27
Medlem
Citat:
Han är en riktig karaktär

Han verkar inte bara vara en karaktär, han verkar vara en arvtagare till Raffa pannkaka.
Får hoppas han kommer ut snart så vi kan få en lika episk tråd i realtid.
Citera
Igår, 12:58
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Det enda som dyker upp är denna tråd och nån tråd på reddit. Antar det finns någon källa med mer substans än ett gäng hönor som tror på vartenda konspirationsteori som dyker upp i skallen..?

Du hittar ju "planet" på Google. Samma detaljer. Exakt samma konstanta nivå på ljusinsläpp utifrån genom fönsterna vilket inte är så svårt eftersom det är artificiellt ljus, etc.

Ljudet kan vilken apa som helst lägga på.

Detta flygplan är lika fejk som de dollarsedlar Olof gav bort till Lokal och som bevisades vara fejk när det begav sig.

Det enda som nu inte är fejk är hans fängelsekläder och taggtråden han sitter bakom.
Citera
Igår, 13:44
Medlem
drinksareonmes avatar
Sök på samtid sverige på tuben, finns några klipp från mongoloiden Lokals intervjuer med Olof. Både roligt och nästan lite sorgligt.
Citera
Igår, 15:05
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Du hittar ju "planet" på Google. Samma detaljer. Exakt samma konstanta nivå på ljusinsläpp utifrån genom fönsterna vilket inte är så svårt eftersom det är artificiellt ljus, etc.

Ljudet kan vilken apa som helst lägga på.

Detta flygplan är lika fejk som de dollarsedlar Olof gav bort till Lokal och som bevisades vara fejk när det begav sig.

Det enda som nu inte är fejk är hans fängelsekläder och taggtråden han sitter bakom.
Ursäktar om jag framstår som kritisk. Men jag är van vid att granska material själv. Så om du skulle vilja vara vänlig och bistå med något som visar på just detta mer än hänvisningen "Google", så skulle det vara uppskattat.
Citera
Igår, 16:40
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursäktar om jag framstår som kritisk. Men jag är van vid att granska material själv. Så om du skulle vilja vara vänlig och bistå med något som visar på just detta mer än hänvisningen "Google", så skulle det vara uppskattat.

Det är ingenting konstigt, har varit en grej länge att låtsas ha jetplan:
https://www.aerotime.aero/articles/j...ikes-followers

Här kan du hyra studio för foto:
https://www.fdphotostudio.com/studio-rent/olympic-4/

Fråga dig varför Olofs videos aldrig visar någonting utanför planet, typ marken eller moln osv, varför filmar han inte mer när han går omkring på planet, eller i cockpit.
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det är ingenting konstigt, har varit en grej länge att låtsas ha jetplan:
https://www.aerotime.aero/articles/j...ikes-followers

Här kan du hyra studio för foto:
https://www.fdphotostudio.com/studio-rent/olympic-4/

Fråga dig varför Olofs videos aldrig visar någonting utanför planet, typ marken eller moln osv, varför filmar han inte mer när han går omkring på planet, eller i cockpit.
För hade han filmat molnen, marken, cockpit och utanför planet så hade det såklart varit en del av konspirationen

Alltså såhär: Jag försvarar inte Olof. Han är ett rötägg som förtjänar vartenda sekund i fängelset. Men man glömmer samtidigt att han är i fängelset av en anledning.
Som jag ser det vill ni extremkritiker ha det på två sätt:
1. Han är skyldig till sina brott som (grov) bedragare
2. Men han är inte framgångsrik som det.

Det hade varit en sak om han påstått att han sitter i sitt privatjet som han äger med egen pilot. Det gör han inte. Men att han skulle bränna pengar på en sådan skitgrej ifrågasätter jag inte en sekund. Och det är ingen eloge till hur framgångsrik och nödvändigt det är, utan snarare en markering mot hur jävla sorgligt och slösaktigt det är, samt att han har för mycket fritid.

Så mjae. Jag är inte helt övertygad ännu. Bättre kan ni!
Senast redigerad av Mr.RedHat Igår kl. 16:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in