2024-12-04, 10:49
Medlem
Jag kar sett SVTs dokumentär Olof inc (finns på SVT play några få timmar till), och jag har följande kommentar:

Om man nu ska hylla mäktiga män som Pablo Escobar och Vladimir Putin och fullständigt skita i moral och andra människors lidande och död, varför då inte hylla Hitler direkt? Det måste ju vara Adolf Hitler som var den riktige storfräsaren i detta sammanhang.
Citera
2024-12-04, 15:40
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Orvar
Jag kar sett SVTs dokumentär Olof inc (finns på SVT play några få timmar till), och jag har följande kommentar:

Om man nu ska hylla mäktiga män som Pablo Escobar och Vladimir Putin och fullständigt skita i moral och andra människors lidande och död, varför då inte hylla Hitler direkt? Det måste ju vara Adolf Hitler som var den riktige storfräsaren i detta sammanhang.
Är det helt omöjligt att tänka sig en man med iranskt påbrå hyllar den så stora för både Islamister och "nationella" hjälten Adolf?
Jag kan tänka mig att herr Gustafsson har lite führer i sin ideologi.
Jag menar; han har ju sett den stora konspirationen världen är offer för.

OG med en liten mustasch....Jag ser det framför mig faktiskt.
Citera
2024-12-04, 15:54
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Vill minnas att han försökte kränga ett exemplar av Mein kampf, tror tom den var signerad.
Citera
2024-12-04, 21:31
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:

Den som inte har sett den får passa på medans den finns.

Jag brukade ha en fucking najs Wikipedia-sida, sen var det sjukt många hatare på Flashback, som tog bort den... Jag har typ 200 sidor på Flashback. Sen hade jag också rättigheterna till Simpsons. Du vet seriefigurerna. Det var jag som ägde Simpsons.

Men... Vet du vad du låter som? Du låter som en mytoman.

That's it, mannen!
Citera
2024-12-04, 22:51
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går det här då, samsitter han fortfarande med Abdalla? Hört att dom är ihop
Citera
2024-12-05, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så Olof är gripen i Spanien alltså? Gött hoppas usa tar emot honom då spanska polisen vill lämna ut honom till usa

Ettårsjubileum!

Tänk om man fick veta något om varför det dröjer
Citera
2024-12-05, 02:10
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Han har potentiellt det sämsta tänkbara livet:
Extremt fet
Sitter i fängelse
Inte varit särskilt rik
Får ta skiten som knarkbaron utan att fått uppsidorna
Ångesten av att nu missa sitt barns uppväxt

Mycket tragisk historia.

Glöm ej ;
Kan inte se sin kuk pga bukfetman.

Kan han komma åt att runka den ens?

Ser han ens frugan under sig- om hon går ner på knä för att ge sin fake-miljonär ett BJ ?
Citera
2024-12-05, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Ser han ens frugan under sig- om hon går ner på knä för att ge sin fake-miljonär ett BJ ?

Säkerligen ger hon BJs, så länge som det finns pengar och lyx.
Senast redigerad av Jan-Orvar 2024-12-05 kl. 08:24.
Citera
2024-12-05, 07:58
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --a
Ettårsjubileum!

Tänk om man fick veta något om varför det dröjer
Det brukar ta något år för spanien att överföra någon utomlands. Man kan vara häktad i upp till 3år i spanien så de har tiden med sig.
Citera
2024-12-05, 09:28
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Det brukar ta något år för spanien att överföra någon utomlands. Man kan vara häktad i upp till 3år i spanien så de har tiden med sig.

Han borde överföras snart men det har ju dragit ut på tiden eftersom han har överklagat och hållit på även om vissa i denna tråd inte fattar att då drar det ut på tiden.

Vi vet heller inte om Olof har överklagat till Europadomstolen för då kommer det att dra ut än mer givetvis och man kan bara spekulera i varför det är så tyst från/om Olof. Något som jag har utvecklat i andra inlägg här i tråden.

Hur som haver, Olof kommer definitivt inte att fira jul i Sverige eller i frihet för den delen. Men man kan trycka ett äpple i truten på honom så och agera julgris så får dom kanske lite julkänsla därinne.

Är han i USA till jul så får han åtminstone ett riktigt skrovmål och en väldigt stor påse med godis. Där snålar inte feds på sådana högtider precis.
Citera
2024-12-05, 11:00
Medlem
drinksareonmes avatar
Samtidigt glider Tobbe runt på julmarknad med slips och kavaj under den uppknäppta jackan. Måste ju synas att han numera är en respektabel affärsman.
Citera
2024-12-06, 01:40
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Säkerligen ger hon BJs, så länge som det finns pengar och lyx.

Frågan var - om han KAN se henne då?

Man kan inte skuldbelägga henne för att hon behöver överleva skiten hon satt sig och sin unge i / heller .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in