Citat:
Ursprungligen postat av
Yinool0401
Han är en megapsykopat och kommer att äga anstalten ... totalt orädd och manipulativ 🤷♂️
Citat:
Ursprungligen postat av
TenhoLindeman
Han kommer bli deras boss
Exakt, han är tung mafiaboss som alla kommer att frukta. Videosamtalen från häktet där det ser ut som att han gråtit samt dokumenten från hans advokat där Olof framfört hur han blir mobbad, bestulen och illa behandlad på häktet är bara en front för att dölja hur han egentligen styr hela stället.
Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Det där var också en sak jag funderat på, vem fan får upp en mobil i röven?
Ett rektum utan dess like, aha är det Big Tyrone?
Luktar det bajs om luren eller är den förpackad i kondom när den smugglas in i fängelset.
Själv tror jag inte 10 sekunder på samtalet som finns via Aftonbladet är äkta.
Föreställer du dig att det är någon som står och trycker in senaste modellen av iPhone med storlek av en surfplatta eller? Om det är rumptelefon det handlar om så är det snarare den här storleken man brukar ha:
https://cdon.se/hemelektronik/gtstar...obil-p70816954
Men finns ju möjlighet att få tag i telefoner på andra sätt än röven.
Citat:
Ursprungligen postat av
trueforgood
Han är dock väldigt intelligent och antagligen är han på autism-spektrumet.
Tycker
Lokalens video med Olof K och Bard är väldigt intressant för det visar en annan sida av honom. Kan man ha ett intellektuellt samtal med Bard och dessutom vinna respekt hos honom är man inte stendum i alla fall.
Klart han är en patetisk scammer när allt kommer omkring, men han är ändå en frisk fläkt och jävligt underhållande att titta på. Ni som spottar ur er skit och hat är naturligtvis väldigt avundssjuka på honom för att ni själv inte lyckats med något.
Vet inte om vi kollat på två olika videos, men vad jag såg när jag kollade var två stora narcissister som spyr ur sig en massa skit samtidigt som dom hejar på varandras narcissism? Vart är den intellektuella delen?
Visst, är man inte speciellt kunnig själv kan jag förstå att man tror att dom är smarta, men är man t.ex insatt i crypto så är det mer en komedi än ett intellektuellt samtal...
Speciellt när Olof pratar så är det extremt uppenbart att han lagt ner massor av timmar på att försöka framstå som att han kan krypto, men ju mer han pratar så blir det mer och mer uppenbart att han inte förstår hur saker fungerar. Han har läst och läst och läst, men ändå inte förstått.
Avundsjuka på vad? Vad är det han lyckats med? Försöker du säga att det är svårt att begå bedrägerier där man säljer saker och sen inte skickar något? Du kan gå ut på Blocket eller Facebook marketplace och hitta tusentals såna individer, majoriteten av dom kommer att vara pundare, verkligen eliten som man blir avundsjuk på.