2024-08-14, 18:43
Avstängd
frasons avatar
Bra, kan han ruttna där.
Citera
2024-08-14, 19:06
Medlem
Har aldrig hört talas om honom tidigare. Såg foton i kvällstidningarna. Han ser ju inte pursvensk ut, var härstammar han från?
Citera
2024-08-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Man kan tycka vad fan man vill om Olof K. Men han säger faktiskt många kloka saker, och synar makteliten. Vilket många hjärntvättade människor i detta land inte reflekterar, eller tänker på.

Är väl snarare så att han säger oerhört banala och intetsägande saker som endast imbecilla och utvecklingsstörda tycker är insiktsfulla
Citera
2024-08-14, 19:08
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Skydda mot vad, utlämning från tredje land för brott begångna i fjärde land? Ska utländska medborgare inte kunna dömas för brott i Sverige då eller?
De utlämnas mycket sällan till Sverige.
Citera
2024-08-14, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
De utlämnas mycket sällan till Sverige.

Och? Sverige lämnar inte heller ut sina egna medborgare. Vi lämnar dock ut utländska medborgare precis som Spanien nu gör med Olof.

Detta är mellan Spanien och USA. Sverige har ingenting med saken att göra.
Citera
2024-08-14, 19:13
Medlem
GeneralBurros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Han kommer inte få 2050 år. Men han kommer garanterat inte under 15/20 år.

Medlem i organiserad kriminalitet, kartell, kan du ge dig fan på att han inte kommer ut under 20 år speciellt inte då dom vill visa exempel diverse andra brott med som konstsmuggling som bara det ger över 10 år vid grovt fall, han är åtalad för över 100 brott vi snackar nog livstid på han, åklagaren vill sätta exempel, är synd om han nu jag tror inte han kommer ut tyvärr om han inte golar ner nån och får nån bedåning eller avtal om mindre straff men vi snackar nog många år i fängelse inte under 10-20 år som bäst,
Senast redigerad av GeneralBurro 2024-08-14 kl. 19:16.
Citera
2024-08-14, 19:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Och? Sverige lämnar inte heller ut sina egna medborgare. Vi lämnar dock ut utländska medborgare precis som Spanien nu gör med Olof.

Detta är mellan Spanien och USA. Sverige har ingenting med saken att göra.
Han är vad jag vet svensk medborgare.
Citera
2024-08-14, 19:21
Medlem
zBr9s avatar
Citat:

Och vad jag vet är det ett spanskt häkte han sitter i, och landet Spanien som lämnar ut honom. Vad tänker du att Sverige ska göra här egentligen? Tvinga Spanien att stå emot pressen från USA för att lämna ut en brottsling som dom har efterlyst, för att istället skicka hem brottslingen till Sverige för att vi sen ska kunna fortsätta vägra lämna ut en brottsling som USA har efterlyst?

Olofs bästa chans här är att hans fläsk sänker planet i atlanten, sen flyter han i land på någon obebodd ö där han får fortsätta driva sitt imperium.
Citera
2024-08-14, 19:21
Medlem
Biggedys avatar
Skönt att fettot får åka över Atlanten. Hoppas han får 125 år på ADX.
Citera
2024-08-14, 19:24
Medlem
Citat:

Och?
Citera
2024-08-14, 19:28
Citat:

OK, så då kan jag åka till USA och mörda någon utan att dömas för det tycker du? Sverige ska ju skydda mig.

Citera
2024-08-14, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Fyfan vad sjukt. Varför skyddar inte Sverige sina medborgare? Han är ju på EU territorium?
Varför ska vi skydda honom? Han har ju begått brotten. Det har han erkänt. Men han har inte begått dem i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in