Citat:
Vem skulle det sticka i ögonen på menar du? Att Olof bara hade råd med en billig budgetferrari som han inte ens kan köra för att han inte får plats bakom ratten är väl mer en komisk faktor än att det skulle skapa någon sorts avundsjuka. Du vet absolut ingenting om vad skönmålning eller helgonförklaring är. Att du är någon slags husgud i den här tråden betyder inte att du har rätt om allt så lägg ner det där macho-domderandet... hugg inte tillbaka för du har kryddat precis allt jag sagt så då kan jag slå tillbaka med samma mynt.
Ja, jag tror vissa av de där bilarna är på riktigt. Man blir en bra mytoman om man blandar sanning med falskhet, om allt var fake från dag 1 skulle han inte ens kunna lura in någon som föll ut med huvudet före som barn och landade på en sten.
Även om de där bilarna bara är budgetversioner så sticker det ju i ögonen på knegarsvenssons vars vardag består utav att vakna på morgonen, ta en brödskiva ica basic lingongrova med budgetkaviar och kaffe från Eldorado, knega sig helt slut och däcka framför dansbandskampen på tv med en Dafgårds lasagne i micron.
Om du tycker att livet är ett nollsummespel så får du väl tycka det. Jag anser iaf att det är för hårt straff om han skulle åka på livstid. Varför inte hoppas på 5-10 år i finkan och nöja sig med det? Kom ihåg att många mördare i Sverige är ute på halva den tiden om de har bra advokater. Ett straff ska inte vara baserat på känslor utan ska korrelera med brottens natur.
Ja, jag tror vissa av de där bilarna är på riktigt. Man blir en bra mytoman om man blandar sanning med falskhet, om allt var fake från dag 1 skulle han inte ens kunna lura in någon som föll ut med huvudet före som barn och landade på en sten.
Även om de där bilarna bara är budgetversioner så sticker det ju i ögonen på knegarsvenssons vars vardag består utav att vakna på morgonen, ta en brödskiva ica basic lingongrova med budgetkaviar och kaffe från Eldorado, knega sig helt slut och däcka framför dansbandskampen på tv med en Dafgårds lasagne i micron.
Om du tycker att livet är ett nollsummespel så får du väl tycka det. Jag anser iaf att det är för hårt straff om han skulle åka på livstid. Varför inte hoppas på 5-10 år i finkan och nöja sig med det? Kom ihåg att många mördare i Sverige är ute på halva den tiden om de har bra advokater. Ett straff ska inte vara baserat på känslor utan ska korrelera med brottens natur.
Det är inte speciellt ovanligt bland Svensson att äga Tesla, Volvo, Audi eller BMW som håller ett högre värde än Olofs Ferrari.. Olof köpte bilen bara för att imponera och det funkar på 14 åriga pojkar på Tiktok och dig. Utöver bilen så äger många Svensson också sin bostad värderad till miljoner, till skillnad från Olof som inte äger någon bostad.
Du får som sagt tro vad du vill, jag försökte bara förklara för dig hur det står till i verkligheten, vill du tro en mytoman så får du göra det.
Citat:
Olof är en tuff gangster som inte är two face, han är ledare för Escobar familjen och har en egen armé, han pratar inte med polisen och golar inte på någon.Fast i verkligheten så är han en liten fegis som golar på allt och alla så fort han hamnar i kläm, inklusive sin egen familj. Vid minsta lilla problem så springer han till polisen för att få hjälp. Sen har vi hans senaste bravad nu där han bönat och bett till politiker om att dom ska rädda honom och i samband med det till och med golat på sig själv.