2020-08-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazz
Jag har träffat Roberto i Medillin! Jag var på en guidad tur och när vi åkte till deras mammas hus så var han där. Han visade oss runt i huset, ställde upp på lite bilder och tog en fika med oss. Rätt bisarr känsla att dricka kaffe med en av världens grövsta brottslingar. Han menade på att han var helt utfattig efter sin vistelse i fängelset och att allt han tjänade gick till välgörenhet. Fick dock väldigt dåliga vibbar av karln, så jag tror det är bullshit....

Kul. Tänk om det är så Olof gör när han tar bilder med Roberto. Betalar för en guidad tur och sen tar han ett foto som avslutning.
Citera
2020-08-11, 16:14
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
borde han inte spinna nått på den där tv-serien Finding Escobar's Millions som går på nån kabelkanal:

https://www.imdb.com/title/tt7296380/

Har har mig att han har/hade planer på att stämma kanalen.
Citera
2020-08-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-ganjaman
hallå allihopa! lite nyheter om Olof-man på g

han är inblandad i ett åtal mot sin farsa, misshandel o sånt, asså från farsans sida. Jag tror det fanns en länk tidigare i tråden!! de är inte om skatten eller nått sånt dessutom är alla hans bolagen konkade typ.

han går inte på handels utan är borta i US, lever där liksom. fanns väll info om hans betyg o sånt tidigare i tråden, vet ej hur det blir med åtalet eftersom att han är i US, kanske inte funkar att göra åtal på distans??

olle da man har en facebook, där finns lite bilder på typ beverly hills och skit, tydligen är han Ceo för nått bolag. yah, de var allt jag hadde att komma med just nu!!!

Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Alltså nu har stollen Olof f'låt Escobar INC börjat marknadsföria en ny telefon. En guldpläterad refurbad iphone närmare bestämt. Gissningsvis kommer han inte leverera dessa heller förutom en handfull exemplar till div. youtubers med stora följarskaror.

Olof är verkligen en sjukt intressant karaktär. Man undrar ju vad det är som driver honom.

/#LOUDmouth#
Ä
Senast redigerad av Flashskid 2020-08-11 kl. 17:24.
Citera
2020-08-11, 18:13
Medlem
tjenaretjenares avatar
Stämmer något av det han säger i intervjun i sveriges radio? Finns det uppbackat någonstans?
Citera
2020-08-11, 19:26
Medlem
Jonas2000s avatar
Tror inte att Pablo Escobars bror vet riktigt vad Olof håller på med... undrar vad Escobar tänker göra när han får reda på vad Olof sysslar med.. Då fan!
Citera
2020-08-12, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Kul. Tänk om det är så Olof gör när han tar bilder med Roberto. Betalar för en guidad tur och sen tar han ett foto som avslutning.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas2000
Tror inte att Pablo Escobars bror vet riktigt vad Olof håller på med... undrar vad Escobar tänker göra när han får reda på vad Olof sysslar med.. Då fan!

Ja, se mitt inlägg ovan. Det är nog så här han får sina foton med Roberto. Escobar har nog ingen aning om vad Olof gör.
Citera
2020-08-12, 04:37
Medlem
Escobar har dykt upp i videos med Olof och hållit långa haranger, så han vet utmärkt vad som pågår.
Citera
2020-08-12, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsMikael
Escobar har dykt upp i videos med Olof och hållit långa haranger, så han vet utmärkt vad som pågår.

Länk?
Citera
2020-08-14, 01:25
Medlem
Jonas2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Länk?
https://youtu.be/IhZyPDFnmPI
Citera
2020-08-14, 08:47
Medlem
Lilla Olof, har 3 Legal disputes, En mot sin förra polare Daniel Rietberg och ett mot Apple. Asså vilken stort stolpskott han är asså:P
Citera
2020-08-14, 09:43
Medlem
Fearstys avatar
Såg snubben i en kort intervju och verkar riktigt shady, någon som har koll hur han blev delägare i Escobar Inc?
Citera
2020-08-16, 16:03
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fearsty
Såg snubben i en kort intervju och verkar riktigt shady, någon som har koll hur han blev delägare i Escobar Inc?

Det är Olof som ÄR Escobar INC. Herr Escobar är bara en luffare som annars lever på att ställa upp på bilder med turister. I detta fall är Escobars roll enbart att bidra med namnet. Och med bolagsnamnet vill ju Olof skapa en illusion av något betydligt större och "tuffare". Vilket din fråga tydligt visar att han lyckats med

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in