2023-08-23, 17:16
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Alltså pallar inte att sitta och lyssna någon längre stund på pundartjaffs men ......

Har jag uppfattat det rätt att snattaren tillsammans med en gammal trasig dokusåpagnoa sitter på ett tåg mot östersund med 1 kg ladd på sig. P.g.a. att dom inte kan bete sig på tåget så tillkallas snuten som upptäcker laddet?

I.s.f. är det världsklass på dumheterna You had one job liksom!

/#LOUDmouth#

Korrekt
Citera
2023-08-23, 17:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Alltså pallar inte att sitta och lyssna någon längre stund på pundartjaffs men ......

Har jag uppfattat det rätt att snattaren tillsammans med en gammal trasig dokusåpagnoa sitter på ett tåg mot östersund med 1 kg ladd på sig. P.g.a. att dom inte kan bete sig på tåget så tillkallas snuten som upptäcker laddet?

/#LOUDmouth#

Stämmer, fast de var tre stycken, har för mig att den tredje var samma snubbe som körde bilen när de dök upp vid Lundells hus för att ha tag på hans bror.
Citera
2023-08-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Vilka fester i Östersund förbereds med 1 kg knark?

En vanlig aw. Ösd har alltid varit rätt förtjusta i pulver😁
Citera
2023-08-23, 17:28
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Korrekt

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Stämmer, fast de var tre stycken, har för mig att den tredje var samma snubbe som körde bilen när de dök upp vid Lundells hus för att ha tag på hans bror.

Haha, helt jävla underbart hur man kan klanta till det så hårt. Downisen Frida i den sköna serien Drugdealer hade fan gjort ett bättre jobb

/#LOUDmouth#
Citera
2023-08-23, 17:29
Medlem
Citat:

/#LOUDmouth#

Inte ladd, tjack!
Citera
2023-08-23, 17:56
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Inte ladd, tjack!

Precis. Viktigt att poängtera att el lobo med följe inte rör sig med ”finare” droger utan med största sannolikhet är det utbankat amfetamin. Länge sen jag var så taggad inför en FUP. Sjunger hela gänget som kanariefåglar och golar ner varandra? Förmodligen. När kan man förvänta sig FUP ?
Citera
2023-08-23, 18:16
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Precis. Viktigt att poängtera att el lobo med följe inte rör sig med ”finare” droger utan med största sannolikhet är det utbankat amfetamin. Länge sen jag var så taggad inför en FUP. Sjunger hela gänget som kanariefåglar och golar ner varandra? Förmodligen. När kan man förvänta sig FUP ?

Kemsvaret skulle ju inte komma förrän nästa vecka enligt tidigare inlägg. Så innan de tror jag inte på någon FUP
Citera
2023-08-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman

Efter dom fått svar från analysen så skulle jag tippa på ett par mån kanske. 1-2 är ju ganska solklart vad som hänt om det nu inte var rent mjöl i påsen så att säga.

Sen kvittar det om el muppo säger ingen kommentar eller ej.
Hoppas hans gangster vänner golar ner han haha 😂
Citera
2023-08-23, 19:57
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Efter dom fått svar från analysen så skulle jag tippa på ett par mån kanske. 1-2 är ju ganska solklart vad som hänt om det nu inte var rent mjöl i påsen så att säga.

Sen kvittar det om el muppo säger ingen kommentar eller ej.
Hoppas hans gangster vänner golar ner han haha 😂

Läste på svt att åklagaren senast ska väcka åtal 30/8?
Citera
2023-08-23, 19:59
Medlem
Jag lär helt ärligt skicka ett grattis kort till idioten när domen faller 😎
Och kanske även den där tecknade boken han var så stolt över 👍

Med hälsning från Flashback.
Citera
2023-08-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Jag lär helt ärligt skicka ett grattis kort till idioten när domen faller 😎
Och kanske även den där tecknade boken han var så stolt över 👍

Med hälsning från Flashback.

Snacka om att vrida om kniven Vi borde alla om han nu blir dömd, skicka ett vykort samma dag och önska honom grattis till hans första egna lgh.
Citera
2023-08-23, 21:23
Man får hoppas att han inte får fotboja igen. Stackars mormor har tröttnat på luffarens makaronivetenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in