2012-04-05, 20:15
Medlem
morrhuggs avatar
Oavsett ifall ni tycker att en person själv ska kunna avgöra ifall man ska svara eller ej, så tycker jag att detta borde få ett officiellt svar.

Idag är ignorera-funktionen vingklippt och kräver att användaren själv struntar i vad än sägs. Med vad jag föreslår så tar man bort det. Väljer användaren att ignorera en person, så blir den verkligen ignorerad. Man ser inte längre deras svar.. man ser inte de poster som svarar.. och man ser inte att de svarat ens egna poster.

Är detta något ni funderarar på?
Citera
2012-04-06, 09:41
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morrhugg
Oavsett ifall ni tycker att en person själv ska kunna avgöra ifall man ska svara eller ej, så tycker jag att detta borde få ett officiellt svar.

Idag är ignorera-funktionen vingklippt och kräver att användaren själv struntar i vad än sägs. Med vad jag föreslår så tar man bort det. Väljer användaren att ignorera en person, så blir den verkligen ignorerad. Man ser inte längre deras svar.. man ser inte de poster som svarar.. och man ser inte att de svarat ens egna poster.

Är detta något ni funderarar på?
Det tror jag faktiskt inte då det finns ungefär en miljon saker över det i prioriteringsordningen.
Citera
2012-04-06, 09:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morrhugg
Mer motiverbart är att helt ta bort ignorerafunktionen.
Dessutom är det enklare att lösa.
Citera
2012-04-06, 22:02
Medlem
morrhuggs avatar
OK, tack.. då vet jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto