Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-27, 16:12
Medlem
Tjena!

Har precis kört igången tren e + testo e kur, trenbolonet ligger på 200mg/ml testot 250mg/ml. Tänkte köra ca 10 veckor 1 stick av varje ew. Nån som har nå bra tips t.ex öka testot till 500 ew lr dylikt.

Har kurat ett par gånger förut men är inte så erfaren så tips etc uppskattas. Just ja pct tänkte jag nolva och ev HCG men vet inte riktigt hur jag ska dosera det, vet de finns tusentals inlägg om sånt osv men vissa säger si och vissa säger så. Då tänkte jag varför inte lägga in ett eget inlägg och få raka svar ist?
SVAR UPPSKATTAS!
MVH
Citera
2011-01-27, 16:19
Medlem
Börja med 200mg/e5d med tren och 500mg/e5d med testot! Vad har du kört för kurer och hur länge? Kör helst 12v på testo och 10 veckor på tren e
Citera
2011-01-27, 16:22
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highness
Tjena!

Har precis kört igången tren e + testo e kur, trenbolonet ligger på 200mg/ml testot 250mg/ml. Tänkte köra ca 10 veckor 1 stick av varje ew. Nån som har nå bra tips t.ex öka testot till 500 ew lr dylikt.

Har kurat ett par gånger förut men är inte så erfaren så tips etc uppskattas. Just ja pct tänkte jag nolva och ev HCG men vet inte riktigt hur jag ska dosera det, vet de finns tusentals inlägg om sånt osv men vissa säger si och vissa säger så. Då tänkte jag varför inte lägga in ett eget inlägg och få raka svar ist?
SVAR UPPSKATTAS!
MVH
du borde länga kuren om du fråga mej.. tren e 12v testot 16v.. hade nog oxå höjt testot till 500 ew
mvh
Citera
2011-01-27, 16:29
Medlem
thunderXXs avatar
Som ovanstående talare, höj testot och förläng kuren. Har du kört tren tidigare? Du kan ju höja trenet också om så önskas.

Nolva dag 1:160 mg 2-x:20 mg, hcg 750iu e3d och tycker du kan starta med hcgn 2-3 veckor innan du drar igång med pct`n.

mvh
Citera
2011-01-27, 20:38
Medlem
Tackar för svaren!
Ska nog förlänga den tog mina första stick i förrgår och mitt hcg och nolva har jag inte fått riktigt än men har ett par kartor clomid i värsta fall. Så jag ska nog höja testot men hålla samma dos tren 12v ist 10 och testot 15v.

Men varför börja med nolva redan från dag 1? ska man inte göra det vid gyno känningar eller i slutskedet och en stund efter kuren? Har testat tren en gång tidigare tillsammans med omnadren men de var dock tren acetate och jag hann bara köra 6 veckor pga frihetsberövning. På bara den korta tiden tyckte jag fick ett jävla bra tryck därför väljer jag tren igen. Har även kört deca/omnadren + dbollar samt testo enanthate only kur 1 gång.
MVH
Citera
2011-01-27, 20:44
Medlem
6rovers avatar
Dag ett på PCT'n.
Citera
2011-01-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Som ovanstående talare, höj testot och förläng kuren. Har du kört tren tidigare? Du kan ju höja trenet också om så önskas.

mvh

Ge mig en bra motivering till att han ska höja upp tren dosen?? o "högre dos bygger mera massa köper jag inte för en sekund" o av alla fucking jävla prepp som finns o han e noob på tren E vill du att han ska öka den dosen??

Jag ska ge dig ett exempel, jag väger över 110 o 200mg tren E e5d räcker mycket väl o jag har innan legat på 400mg tren E5d o d gav samma effekt, dock var bieffekterna MYCKET mera på den högre dosen, jag var mera arg, kortare stubin, mindre sömn osv osv.

O om jag inte missminner mig har du inte så mycket erfarenhet av tren, hur kan då sitta o rekka ngn o höja dosen när dem e helt färska på tren E??

@ TS: d enda jag kan säga e att du ska förlänga din kur så du hamnar runt 15-17 veckor o om du ska höja ngt så höj testot till 500mg rör inte dosen på tren för d e mer än väl m 200 mg e5d eller ew

//SB
Citera
2011-01-27, 21:38
Medlem
Superbiffen det du skriver låter vettigt och stämmer någorlunda med de mesta andra jag läst på. Så nu även efter jag talat med vänner, läst osv så blir det så här testo e 500/ew 15-17v tren e 200ew 12v. Har sett att många skriver att man ska köra e5d på testo e varför inte 250mg x 2ew eller 500 ew? Pct:n blir ungefär som thunderxx skrev. En sista fråga bara hur länge tycker ni jag ska köra pct på dessa prep/doseringar?
Kommer även komma med lite kur rapportering på detta när det börjar "verka"

Tack så mkt för kommande och tidigare svar
Citera
2011-03-03, 23:35
Medlem
Okej så här är det torskade med mitt skit så jag har fått snål köra på 250mg testo e5d men hållt kvar tren dosen 200 ew, jag hann iaf fronta med 500mg testo och åt lite thai 5 or första veckan men de 2 senaste veckorna har jag kört bara 250 testo ew trenet har jag kört samma hela tiden. Nu till veckan tar trenet slut lika så testot men kommer få testo cyp från diamond och tänker då höja testo dosen till minst 500mg e5d troligtvis mer.
Har fått gyno känningar har haft 1 karta clomid och en karta nolva men det har inte hjälpt nåt. Samtidigt som jag får testot får jag arimidex och mer nolva, så jag börjar äta arimidexen på en gång tills känningarna går över annars avbryter jag kuren.
Vad tycker ni jag ska göra angående det att jag slutar med tren från och med nästa vecka har ju bara kört ca 1,2g under den här korta tiden, tänkte på pct osv? Eftersom jag ska fortsätta med testot och höja den är det då inte bättre att köra den planerade pct:n sen när jag är klar med testot? Borde jag kanske skaffa nåt mer prepp kan inte få tag på tren e just nu och ett uppbehåll på några veckor och sedan börja igen verkar ju lite väl "hackigt"

Tips råd ja alla seriösa svar uppskattas!
Mvh
Citera
2011-03-04, 00:03
Medlem
Sebastianos avatar
Förläng kuren med 4-8v, hoppa av tren 2-4 veckor innan du hoppar av testo, fronta första två sticken.
Har du inte kört tren förut borde du börja med tren a
Citera
2011-03-04, 00:11
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highness
Okej så här är det torskade med mitt skit så jag har fått snål köra på 250mg testo e5d men hållt kvar tren dosen 200 ew, jag hann iaf fronta med 500mg testo och åt lite thai 5 or första veckan men de 2 senaste veckorna har jag kört bara 250 testo ew trenet har jag kört samma hela tiden. Nu till veckan tar trenet slut lika så testot men kommer få testo cyp från diamond och tänker då höja testo dosen till minst 500mg e5d troligtvis mer.
Har fått gyno känningar har haft 1 karta clomid och en karta nolva men det har inte hjälpt nåt. Samtidigt som jag får testot får jag arimidex och mer nolva, så jag börjar äta arimidexen på en gång tills känningarna går över annars avbryter jag kuren.
Vad tycker ni jag ska göra angående det att jag slutar med tren från och med nästa vecka har ju bara kört ca 1,2g under den här korta tiden, tänkte på pct osv? Eftersom jag ska fortsätta med testot och höja den är det då inte bättre att köra den planerade pct:n sen när jag är klar med testot? Borde jag kanske skaffa nåt mer prepp kan inte få tag på tren e just nu och ett uppbehåll på några veckor och sedan börja igen verkar ju lite väl "hackigt"

Tips råd ja alla seriösa svar uppskattas!
Mvh

Du ska inte börja med PCT förrän du går av alla prepp såklart.

Det är en bra idé att gå av trenet, för att se om det är progesteronet dina tuttar inte tål. Har du kurat på tren tidigare? Mina tuttar tål inte tren iallafall. Testo går bra.

För övrigt håller jag med SB angående dosen. På SB's inrådan började jag med tren a 175mg ew. Sedan efter ett par veckor ökade jag till 350mg ew. jag kan säga att det inte var någon större skillnad. Biverkningarna i form av acne och gyno tog fart däremot.
Citera
2011-03-04, 00:12
Medlem
men läste du inte vad jag skrev sebastiano? trenet e slut osv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem