2011-01-27, 00:42
Bannlyst
Då jag själv har en kuk som är både grov och lång, så har jag orsakat smärta hos tjejer både pga. grovleken, och för att längden gjort att den dunkat hårt på livmodern. Men nog om min kuk nu Skulle vilja veta vad som gör mest ont, en grov kuk eller lång kuk. Vad är mest smärtsamt, att den grova kuken tänjer ut fittan, eller att det gör ont i livmodern för att den är så lång?
Citera
2011-01-27, 00:49
Medlem
C8H11Ns avatar
Ja du. När jag har kommit långt in och träffat ett visst ställe så har offret skrikit och velat avbryta.
Citera
2011-01-27, 00:52
Medlem
AlexOnTops avatar
En grov kuk är en ihållande brännande smärta (som kan ta ett tag att gå över), men en lång kuk är en stickande, intensiv och högst temporär smärta. Så de är inte direkt mer eller mindre smärtsamma, de är helt olika sorters smärtor.
Citera
2011-01-27, 01:18
Medlem
Fjellrevens avatar
Du fick mig precis att vara ganska glad över mitt medelmåttiga paket Jag har endast levererat njutning än så länge ^^
Citera
2011-01-27, 01:19
Medlem
Båda gör ont. Men som Alex skrev här ovan så kan en lång kuk göra helt blixtrande överjävligt ont när den stöter i livmodertappen.
Citera
2011-01-27, 01:30
Medlem
Effiestonems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Då jag själv har en kuk som är både grov och lång, så har jag orsakat smärta hos tjejer både pga. grovleken, och för att längden gjort att den dunkat hårt på livmodern. Men nog om min kuk nu
Om jag var du skulle jag inte vara speciellt stolt över det där.
Citera
2011-01-27, 01:43
Medlem
SpaCCs avatar
Efter att ha läst detta så känner jag mig mer komfortabel med mina stabila 19 cm.
Citera
2011-01-27, 01:49
Medlem
TheKickss avatar
Lång. Och lär dig att hantera kuken bättre.
Citera
2011-01-27, 01:58
Medlem
ODSTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Då jag själv har en kuk som är både grov och lång, så har jag orsakat smärta hos tjejer både pga. grovleken, och för att längden gjort att den dunkat hårt på livmodern. Men nog om min kuk nu Skulle vilja veta vad som gör mest ont, en grov kuk eller lång kuk. Vad är mest smärtsamt, att den grova kuken tänjer ut fittan, eller att det gör ont i livmodern för att den är så lång?

Som någon skrev ovan, inte så mycket att vara stolt över? Eller?

Har x-antal vänner som skryter om att dom har s.k. fb-kukar, d.v.s. något över snittet. Fattar inte grejen med att det skulle vara något märkvärdigt med en jättekuk?
Har pratat med flera tjejer om det och dom tycker det inte är speciellt skönt med en kuk över medel i sig, endel som det sägs, avskyr det just för att det enbart är ett smärtsamt ligg.
Så är bara glad att jag ligger runt snittet
Citera
2011-01-27, 02:24
Medlem
Charlie6789s avatar
Så sant så sant FB kukar har vi alla!

Nej men allvarligt så har det hänt i vissa ställningar att tjejerna klagat över att den gått emot livmodern.
Citera
2011-01-27, 02:26
Medlem
keatons avatar
Är det sant att en genomsnittlig vagina bara är 9 cm?

Isåfall borde ju vilken medellång penis som helst göra ont?
Citera
2011-01-27, 02:27
Medlem
Charlie6789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ODST
Som någon skrev ovan, inte så mycket att vara stolt över? Eller?

Har x-antal vänner som skryter om att dom har s.k. fb-kukar, d.v.s. något över snittet. Fattar inte grejen med att det skulle vara något märkvärdigt med en jättekuk?
Har pratat med flera tjejer om det och dom tycker det inte är speciellt skönt med en kuk över medel i sig, endel som det sägs, avskyr det just för att det enbart är ett smärtsamt ligg.
Så är bara glad att jag ligger runt snittet

hade en gammal polare som sa: bättre kort o rapp än lång o slapp. Antar att han hade samma problem som dig de säger bara så till dig för att inte göra dig ledsen här inne är det FB-kukar som gäller vare sig folk vill eller ej så har alla en bra jävla bit över världsindex minst 25 cm i omkrets!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in