Är det passe eller??? Jag har tänkt och köpa en limegrön piké i flera år nu. Så jag vill höra med alla er så modemedvetna FBare om jag är helt fel om jag köper en??
Personligen har jag svårt för piké-tröjor utanför atletiska sammanhang, dock delar nog inte majoriteten min uppfattning. Att ha starka färger beror alltid på hur du kan bära upp plagget och jag tycker att starka färger endast passar under sen vår och under sommar.
Personligen har jag svårt för piké-tröjor utanför atletiska sammanhang, dock delar nog inte majoriteten min uppfattning. Att ha starka färger beror alltid på hur du kan bära upp plagget och jag tycker att starka färger endast passar under sen vår och under sommar.
Jag passar väldigt bra i starka färger.
Citat:
Ursprungligen postat av Thugdog
I flera år?
Har liksom aldrig fått ut tummen ur rumpan. Blivit så att jag bara köper blåa, svarta och vita.
Självklart ska du göra det herregud detta är verkligen inte värt att skapa en tråd om "flippare kör bara" så knalla ut och införskaffa dig en limegrön piké nu.
Självklart ska du göra det herregud detta är verkligen inte värt att skapa en tråd om "flippare kör bara" så knalla ut och införskaffa dig en limegrön piké nu.
Jo, det var värt att starta en tråd. Då jag är nyfiken på om den färgen är helt pasé.