2014-01-19, 22:53
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Ibland får jag en känsla av att du är ett troll eller i alla fall en människa utan känslor.

Kommunister är sådana. Tar dock ett tag att programmera om sig från "aktivister", "antirasister" och "motdemonstranter" till den skräckinjagande avgrundsverkligheten.
Citera
2014-12-09, 15:56
Medlem
Admiral Krags avatar
Är det inte dags att dra igång en marsch inne i Stockholm återigen?, varför blev det bara 1 sådan version av Salem?
Citera
2014-12-09, 16:14
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Är det inte dags att dra igång en marsch inne i Stockholm återigen?, varför blev det bara 1 sådan version av Salem?

För att det floppade.
Citera
2014-12-09, 18:25
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
För att det floppade.
Definiera floppade? är omkostnaderna så stora att det inte kan va värt att få ihop 200 pers, glömma jämföra med fornstora dar bara?.

Så man kan säga att martyren är död nu! efter 14 år.
Hur många år hade man hoppats på att det skulle hålla på?

Förstår du inte att jag vill se nazister med rakade huvuden samlas och
gå en promenad ånyo.

Så Salemfonden har lagt ner? och gula korset har lagt ner, och Info14 har lagt ner,
allt det gamla har lagt ner
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-12-09 kl. 18:28.
Citera
2015-12-10, 04:30
Medlem
meduzan2013s avatar
Då vart de 15 årsen han blev mördad, sett endel som nämt de på fejjan
Citera
2015-12-10, 15:13
Medlem
Offerviljas avatar
Carl Svensson har skrivit väldigt bra om det här vidriga mordet på Nyanserat.nu:
Citat:
Jag har under hela mitt vuxna liv haft en väldigt kluven relation till datumet 9 december, det är nämligen den dagen jag själv kom till världen och således det datumet som jag fyller år och blir gratulerad av vänner och familj på – något som ju alltid är trevligt. 9 december är dock samtidigt ett datum som fyller mitt hjärta med sorg och ledsamhet – det var även datumet då den unge nationalisten Daniel Wretström torterades ihjäl av en svenskfientlig pöbel i Salem år 2000.
https://www.nyanserat.nu/15-ar-sedan-daniel-wretstrom-mordades-av-svenskfientlig-pobel/
Citera
2015-12-11, 19:46
Medlem
LuxAeterna921s avatar
Aktivister från Motståndsrörelsens första näste har hedrat Daniel Wretström på hans dödsdag.
Citat:
Den 9 december var det 15 år sedan Daniel Wretström mördades i Stockholmsförorten Salem. Daniel Wretström hann bli blott 17 år innan hans liv avslutades i ett dike en kall decembernatt. Det var rasfrämlingen Khaled Odeh som skar halsen av en försvarslös Daniel Wretström efter att 17-åringen hade misshandlats av ett invandrargäng.

Några veckor innan mordet hade Sveriges dåvarande statsminister gått ut och sagt att man skulle ”krossa nazismen” vilket uppmuntrade invandrare till att angripa patriotiska svenskar som Daniel Wretström.

https://www.nordfront.se/daniel-wretstrom-hedrad-i-stockholm.smr
Citera
2016-03-23, 23:56
Medlem
Schournalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mappmannen
Finns fup:en att läsa på nätet?
Ja numer gör den det. Genom min journalistiska försorg har det här hemska brottsfallet fått en ny genomlysning. Läs mitt reportage här.
Citera
2017-03-14, 13:53
Medlem
Wendelsteins avatar
Helt klart ett politiskt subventionerat mord på en regimkritiker. De Socialdemokratiska nämndemännen var på mördarnas sida och friade dem i praktiken med några timmars samhällstjänst.
Senast redigerad av Wendelstein 2017-03-14 kl. 13:58.
Citera
2017-03-14, 13:55
Medlem
Wendelsteins avatar
FUP:en, domar och bilder på mördarna:
Spegling:
Citera
2017-03-14, 14:33
Medlem
Dejads avatar
Trådar sammanfogade.
/Mod.
Citera
2019-12-09, 17:42
Medlem
Offerviljas avatar
Idag är det 19 år sedan Daniel Wretström mördades. Magnus Söderman skriver om det på Svegot:

https://www.svegot.se/2019/12/09/daniel-wretstrom-narvarande/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in