2011-01-26, 17:45
Medlem
Flashbacks populära och heta ämnen har blivit tråkiga

Det känns typ som att det har blivit någon sorts tävling för folk att ligga högt upp på denna lista, så därför skriver dessa människor de mest osanna och otroliga trådarna som finns.

Tycker att dessa trådar borde postas i någon sorts fiktiv-kategori för bra historier istället.

Någon som håller med mig?

Edit:

Säger inte att berättelserna är tråkiga, snarare tvärt om, de är sjukt intressanta och underhållande. Men vissa känns för bra för att vara sanna och därför borde folk vara lite kritiska till vad som är sant och inte.
Citera
2011-01-26, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FortuneFaded
Flashbacks populära och heta ämnen har blivit tråkiga

Det känns typ som att det har blivit någon sorts tävling för folk att ligga högt upp på denna lista, så därför skriver dessa människor de mest osanna och otroliga trådarna som finns.

Tycker att dessa trådar borde postas i någon sorts fiktiv-kategori för bra historier istället.

Någon som håller med mig?

Edit:

Säger inte att berättelserna är tråkiga, snarare tvärt om, de är sjukt intressanta och underhållande. Men vissa känns för bra för att vara sanna och därför borde folk vara lite kritiska till vad som är sant och inte.

jag har också tröttnat på dom. jag skriver bara i nya trådar! håller mej till dom!
För det är där det finns folk som behöver oss!
Citera
2011-01-26, 17:53
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmos
jag har också tröttnat på dom. jag skriver bara i nya trådar! håller mej till dom!
För det är där det finns folk som behöver oss!
Då är vi 2!

Och ja, heta ämnen består nästan alltid till 50% av porrtrådar á la "BÄSTA PORRKLIPPET NÅGONSIN, DU MÅSTE SE!" eller helt ointressanta "blabla ställ era frågor"-trådar. Nej, nya ämnen is the shit .
Citera
2011-01-26, 17:57
Medlem
Qweasd123s avatar
Jag kollar Heta Ämnen några gånger per dag, det brukar finnas några intressanta trådar, men jag antar att de flesta är troll-trådar.

Nya Ämnen är också intressant.
Citera
2011-01-26, 17:59
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbbell

Och ja, heta ämnen består nästan alltid till 50% av porrtrådar á la "BÄSTA PORRKLIPPET NÅGONSIN, DU MÅSTE SE!" eller helt ointressanta "blabla ställ era frågor"-trådar. Nej, nya ämnen is the shit .
Sånt kommer och går, precis som munherpes. Det hela är en trend.

Den här tråden är dålig
Citera
2011-01-26, 18:06
Medlem
Porryhatters avatar
Vem ska göra den bedömningen, mod? TS själv kommer ju inte placera tråden där, då den är "sann". Eller om det är ett troll kommer personen av uppenbarligen anledningar inte placera den i fiktiva historier.

Folk kommer alltid och har alltid strävat/tävlat efter att synas, jag tror inte att man kan göra något åt det.

Vad spelar det egentligen för roll om en "rolig" eller intressant historia är sann eller inte, om man dessutom inte ens känner personen i fråga.

Det enda jag finner tråkigt är att 80% ska bestå av porrlänkar. Eller skvallertrådar om någon som varit med i Idol.
Citera
2011-01-26, 18:21
Medlem
Fillers avatar
Håller delvis med. Hur länge har inte den tråkiga jävla tråden "var är Eva Magnusson från Nora?" vart uppe på heta ämnen.
Gillar "Hatar min fitta" dock
Citera
2011-01-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filler
Håller delvis med. Hur länge har inte den tråkiga jävla tråden "var är Eva Magnusson från Nora?" vart uppe på heta ämnen.
Gillar "Hatar min fitta" dock

Du är ju helt jävla omvänd. Det är sådana som dig som får forumet att bli skit (och ni verkar finnas i tiotusentals)
Citera
2011-01-29, 09:56
Medlem
Dags att filtrera heta ämnen så att säga kanske?

Tänk er att ha en omröstning, efter att varje tråd som har legat i heta ämnen, låt oss säga kanske i mer än en timma, att låta oss rösta om den ska få finnas kvar eller inte.
Inte vem som helst dock, medlemmar med 500, eller 1000 inläggs gräns.
Det hade filtrerat bort alla dessa onödiga jävla irriterande trådstartningar, och vi hade kunnat återgå till det normala flashback.
Tänk er själva, alla dessa omogna, nyreggade och oseriösa användare kommer att tillslut lämna flashback i brist på annat.

Är förövrigt jävligt stolt över mig själv att jag kom på denna idé, och hoppas att Flashbacks moderatorer och admin funderar ett tag, och förhoppningsvis inför och testar denna idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in