• 1
  • 2
2004-08-18, 10:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVito
men jag skulle nog helst g till en Chipotle.
Lite vl flashig hemsida, men det vattnades rejlt i munnen nr man kollade in menyn...

Det r lite konstigt att det inte finns ngon bra texmex-kedja i Sverige med tanke p att svenskarna verkar lska just texmex. Det r bara att kolla i vilken livsmedelsbutik som helst - de flesta har bde Old el Pasos och Santa Marias texmex-sortiment i hyllorna...
Citera
2004-08-19, 00:31
Medlem
Tntigt att g in p Max och "visa vem som bestmmer" och bestlla egenkomponerad burgare. Blev de andra gsterna imponerade? Fick du stnd?

Ser framfr mig hur man stller sig i kn, tittar p killen bakom och flinar - nu ska du f se hur man gr, hur man stller till ett helvete fr personalen hh.

Kunde inte lta bli
Citera
2004-08-19, 00:52
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Tntigt att g in p Max och "visa vem som bestmmer" och bestlla egenkomponerad burgare. Blev de andra gsterna imponerade? Fick du stnd?

Ser framfr mig hur man stller sig i kn, tittar p killen bakom och flinar - nu ska du f se hur man gr, hur man stller till ett helvete fr personalen hh.

Kunde inte lta bli

Kan inte heller lta bli.
Att kunna bestlla en burgare med ngot eget p fr sina surt frvrvade slantar anser jag vara en mnsklig rttighet.
Vill jag strunta i dessingen och f senap istllet s fr det absolut inte anses som jag stressar personalen.
Vill helt enkelt f valuta fr mina pengar.
Och gsten har alltid rtt!! (Inom vissa grnser frstss)

Frsr att du befunnit dig i den frnedrande situationen att som anstlld behvt utfra ngot annat n det vanliga.
Fr vissa individer s kan den situationen vara nrmast vermktig.
Hoppas att du bytt jobb, fr ditt eget bsta.
Citera
2004-08-19, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Kan inte heller lta bli.
Att kunna bestlla en burgare med ngot eget p fr sina surt frvrvade slantar anser jag vara en mnsklig rttighet.
Vill jag strunta i dessingen och f senap istllet s fr det absolut inte anses som jag stressar personalen.
Vill helt enkelt f valuta fr mina pengar.
Och gsten har alltid rtt!! (Inom vissa grnser frstss)

Frsr att du befunnit dig i den frnedrande situationen att som anstlld behvt utfra ngot annat n det vanliga.
Fr vissa individer s kan den situationen vara nrmast vermktig.
Hoppas att du bytt jobb, fr ditt eget bsta.

Nej, faktiskt inte. Jag r som den "gr mainstreammassan", aldrig jobbat p hamburgerhak dock.
Visst fan kan man bestlla vad man vill ha p sin burgare. What's so special about it?
Tror du att din tysta protest gr att personalen grter ut hos sina chefer?
De har oftast frdiga menyer fr att du snabbare (?) kan f din mat. Vill man ha sin superburgare och endast har surt frvrvade slantar s blir det billigare att gra de sjlv. EXAKT som du vill ha dom.

- 10.000 gnger mer n du kan sga, SPEGEL! -
Citera
2004-08-19, 01:09
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Nej, faktiskt inte. Jag r som den "gr mainstreammassan", aldrig jobbat p hamburgerhak dock.
Visst fan kan man bestlla vad man vill ha p sin burgare. What's so special about it?
Tror du att din tysta protest gr att personalen grter ut hos sina chefer?
De har oftast frdiga menyer fr att du snabbare (?) kan f din mat. Vill man ha sin superburgare och endast har surt frvrvade slantar s blir det billigare att gra de sjlv. EXAKT som du vill ha dom.

- 10.000 gnger mer n du kan sga, SPEGEL! -

Fr din upplysning s kan jag rapportera att ingen i personalen tog illa upp.
Mjligtvis s var dom fundersamma ver min alldeles egna kryddning och vriga komposition.
Den r vldigt god, ger dremot inte ut receptet till dig.
Trs sjlv prova att modifiera det du alltid hittils nrmast kravlst stoppat i kften.
Citera
2004-08-19, 01:25
Medlem
Citat:
Fr din upplysning s kan jag rapportera att ingen i personalen tog illa upp.
Mjligtvis s var dom fundersamma ver min alldeles egna kryddning och vriga komposition.
Den r vldigt god, ger dremot inte ut receptet till dig.
Trs sjlv prova att modifiera det du alltid hittils nrmast kravlst stoppat i kften.

Skulle just be att f slippa receptet nr du sjlv skrev det!
Jag sger inte att du inte fr ndra din bestllning, men gr ingen big deal av det. Du frsker lta s rebellisk ver att du har "makt" ver nn 16-ring p MAX och att du har betalat och drfr rtten att bestlla vad f-n du vill.

99.8% gr en vanlig bestllning. Lt dom f gra det utan att f det som "kravlst stoppat i kften".
Citera
2004-08-19, 01:30
Medlem
nollnittons avatar
Klart man ska f beslla vad man vill p en hamburgerRESTAURANG!!
Om personalen inte skulle gtt med p det skulle dom skert sagt "-Nej, det gr inte, vlj nt som str p menyn".
Genom att stlla vissa krav s hjper man faktiskt ven till att utveckla kedjan, d dom fr reda p vad kunderna vill ha.
Citera
2004-08-19, 01:51
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Skulle just be att f slippa receptet nr du sjlv skrev det!
Jag sger inte att du inte fr ndra din bestllning, men gr ingen big deal av det. Du frsker lta s rebellisk ver att du har "makt" ver nn 16-ring p MAX och att du har betalat och drfr rtten att bestlla vad f-n du vill.

99.8% gr en vanlig bestllning. Lt dom f gra det utan att f det som "kravlst stoppat i kften".

Jag frgade hvligt om det gick att slippa vissa och tllgga andra ingredienser.
Om inte det hade varit mjligt s hade jag placerat min burgarbestllning p annan plats.
Att terrorisera smflickor har aldrig varit min sysselsttning.
Men dremot att f kka en burgare som jag gillar oavsett vilken kedja den tillverkats i.
Som tidigare sagt, vga komma med individuella bestllningar.
Tyvrr s r ju inte det mjligt fr fren i hagen!
Citera
2004-08-19, 07:24
Medlem
Citat:
Jag frgade hvligt om det gick att slippa vissa och tllgga andra ingredienser.
Om inte det hade varit mjligt s hade jag placerat min burgarbestllning p annan plats.
Att terrorisera smflickor har aldrig varit min sysselsttning.
Men dremot att f kka en burgare som jag gillar oavsett vilken kedja den tillverkats i.
Som tidigare sagt, vga komma med individuella bestllningar.
Tyvrr s r ju inte det mjligt fr fren i hagen!

Jaha du tnker s!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in