Har köpt en begagnad lifebook S6410 med f-läsare inbyggd (Vista). Tyvärr så fick jag inte med programskivan som ingår egentligen. Därför har jag inte orginalprogrammet till läsaren.
Fujitsu Siemens använder/rekommenderar Smart Case Logon, vilket dom vägrar sälja till mig separat.
Finns det några andra alternativ, kanske till och med gratis?
Jag har provat, höll på att bli utlåst när jag varit iväg till stugan och snickrat. Som tur hade jag reggat 2 fingrar, men aldrig mer... bara skit. Lite ballt men jag gillar det inte.
Googla, finns massor. Själv har jag något från AuthenTec som fungerar för mig. Men googla och testa, för det är riktigt nice, och man blir inte utlåst för man kan alltid logga in med lösenord också, ifall att
Googla, finns massor. Själv har jag något från AuthenTec som fungerar för mig. Men googla och testa, för det är riktigt nice, och man blir inte utlåst för man kan alltid logga in med lösenord också, ifall att
Det gick ju inte på min i alla fall. Säkert nån klickrutan man skall fylla i när man installerar, här var det fingret eller inget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!