2011-01-26, 11:28
Medlem
Har köpt en begagnad lifebook S6410 med f-läsare inbyggd (Vista). Tyvärr så fick jag inte med programskivan som ingår egentligen. Därför har jag inte orginalprogrammet till läsaren.

Fujitsu Siemens använder/rekommenderar Smart Case Logon, vilket dom vägrar sälja till mig separat.

Finns det några andra alternativ, kanske till och med gratis?
Citera
2011-01-26, 15:35
Medlem
christerys avatar
Jag har provat, höll på att bli utlåst när jag varit iväg till stugan och snickrat. Som tur hade jag reggat 2 fingrar, men aldrig mer... bara skit. Lite ballt men jag gillar det inte.
Citera
2011-01-26, 18:12
Medlem
08oss avatar
Googla, finns massor. Själv har jag något från AuthenTec som fungerar för mig. Men googla och testa, för det är riktigt nice, och man blir inte utlåst för man kan alltid logga in med lösenord också, ifall att
Citera
2011-01-27, 16:02
Medlem
Nu har jag testat programmet från Authentec, Truesuit. Det funkar inte till Vista utan bara win7.

Sen provade jag även Microsoft egna Digitalpersona och det verkar bara vara kompatibelt med usb-enheter. Alltså inte den inbyggda jag har i min dator.

Nån som har något annat förslag? Kanske nån som vet var man kan få tag på Smart case logon?
Citera
2011-01-27, 16:22
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Googla, finns massor. Själv har jag något från AuthenTec som fungerar för mig. Men googla och testa, för det är riktigt nice, och man blir inte utlåst för man kan alltid logga in med lösenord också, ifall att

Det gick ju inte på min i alla fall. Säkert nån klickrutan man skall fylla i när man installerar, här var det fingret eller inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in