Citat:
Ursprungligen postat av G.Y.R.O.S
JA KOMMER FRÅN GREKLAND OCH HAR INTE PLUGGAT SVENSKA SÅ LÄNGE MEN JA GÖR MITT BÄSTA O UTVECKLAS ALLTID
Även fast jag finner språkbruket humoristiskt så tycker jag absolut att GYROS är värd ett eloge för sin motivation att uvecklas!
I övrigt så tror jag inte att det är ett så bra förslag, väldigt många av flashbacks användare vill vara
anonyma - hemliga.
Det kan bero på att många annars inte skulle våga skriva vad de skriver om här på forumet om deras identitet blev avslöjade. Jag spenderar en del tid i cannabisforumet - det skulle inte mina kollegor tycka om.
En del medlemmar skriver mycket i sexforumen - och sexualitet är något som de flesta tycker är väldigt privat. De flesta som skriver där skulle nog inte våga skriva samma saker om de använde sin egna identitet.
Och du som är företagare och hänger mycket i bettingforumet, dina kunder kanske skulle tro att du har ett spelmissbruk? Andra företagare kanske inte skulle vilja samarbeta med dig om de misstänker att du skulle kunna spela bort alla dina pengar? (Nu påstår inte jag att du har ett spelmissbruk - men folk kanske skulle tro det om de inte hade lärt känna dig)
Alla har sina motiv till varför de vill vara anonyma - men det finns ingenting som hindrar en att använda ens riktiga namn på flashback. Det finns
medlemmar som är öppen med sin identitet också!