2011-01-26, 00:28
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
tjena flash back

papi har i dagarna gått å skaffat facebook efter ungarna tjatade om de va så bra... å jag gillar de faktiskt

så ja har en förbättrings förslag till er - jag kallar de FLASHBOOK FORUM.

de skulle va som så att man sätter ihop flash back o facebook o bildar flashbook, där man t e x kan anvädna flash back places så man kan se var medlemmar här håller hus å så. De skulle oxå va bra för mig som e egen företagare å veta vilka som tillhör min mål grupp å vilka som finns i närheten då de kan va bra för min kund krets i livsen

sen vill ja ha mellan namn på flash back typ som facebook (t e x ja döper om mig till "Papi Kent Gyros" OBS!!! BARA EXEMPEL!!! DÖP EJ OM MIG TILL DE!!!)

de sista förslaget e de bästa o enklaste, de e en gilla knapp som ni säker vet finns på aftonbladet m.m.m. bara en enkel tumme som pekar UPP om man gillar inlägget (sen kan man ut veckla de om man vill o ha en tumme NER som EJ gillar inlägget)

typ såhär ser tummen ut (obs siffran e hur många gillat)

http://piclair.com/data/cpp6x.jpg

va tycker ni?? några mer funkchoner ni vill ha??
Citera
2011-01-26, 00:31
Medlem
menslutanus avatar
Blir ju lite svårt för dom som vill vara anonym, om jag förstod dig rätt. Om man skulle "koppla ihop" fejjan och katten.
Citera
2011-01-26, 00:31
Medlem
En "gilla-knapp" har tagits upp i tidigare trådar, fiy.
Förövrigt är Flashback Forum till för att vara anonymt, vad jag förstått..
edit, Du har en intressant stavning.
Citera
2011-01-26, 00:32
Medlem
Vad i hela helvete...

Är du helt allvarlig med det här? Verkligen?
Citera
2011-01-26, 00:34
Medlem
absentiss avatar
* absentis gillar detta.
Citat:
Låter som en störtskön idé!
Ogilla • Anmäl

Citera
2011-01-26, 00:49
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Tycker inte alls att det var en bra idé, och jag kan gissa att de flesta också tycker så. Men sen är jag inte helt säker på att du är seriös med tanke på stavningen och det dåliga förslaget.
Citera
2011-01-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Tycker inte alls att det var en bra idé, och jag kan gissa att de flesta också tycker så. Men sen är jag inte helt säker på att du är seriös med tanke på stavningen och det dåliga förslaget.
Heter man Papi Kent Gyros så är man nog seriös. Dödsseriös.

Citera
2011-01-26, 00:54
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smackdown
Heter man Papi Kent Gyros så är man nog seriös. Dödsseriös.

jag skrev ju att de va en exempel
Citera
2011-01-26, 00:55
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
* absentis gillar detta.

Ogilla • Anmäl

mmm, precis äntligen nån som fattar men de går inte å trycka på dina, flash back måste installera de först

de ÄR en seriös förslag å ni som inte tror mig för ja stavar dåligt kan läsa i BETTING FORUMET där jag brukar hänga å komma med grek rekar för de är MASSA som frågat samma sak och JA KOMMER FRÅN GREKLAND OCH HAR INTE PLUGGAT SVENSKA SÅ LÄNGE MEN JA GÖR MITT BÄSTA O UTVECKLAS ALLTID
Citera
2011-01-26, 02:24
Medlem
katois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Y.R.O.S
JA KOMMER FRÅN GREKLAND OCH HAR INTE PLUGGAT SVENSKA SÅ LÄNGE MEN JA GÖR MITT BÄSTA O UTVECKLAS ALLTID
Även fast jag finner språkbruket humoristiskt så tycker jag absolut att GYROS är värd ett eloge för sin motivation att uvecklas!

I övrigt så tror jag inte att det är ett så bra förslag, väldigt många av flashbacks användare vill vara anonyma - hemliga.

Det kan bero på att många annars inte skulle våga skriva vad de skriver om här på forumet om deras identitet blev avslöjade. Jag spenderar en del tid i cannabisforumet - det skulle inte mina kollegor tycka om.

En del medlemmar skriver mycket i sexforumen - och sexualitet är något som de flesta tycker är väldigt privat. De flesta som skriver där skulle nog inte våga skriva samma saker om de använde sin egna identitet.

Och du som är företagare och hänger mycket i bettingforumet, dina kunder kanske skulle tro att du har ett spelmissbruk? Andra företagare kanske inte skulle vilja samarbeta med dig om de misstänker att du skulle kunna spela bort alla dina pengar? (Nu påstår inte jag att du har ett spelmissbruk - men folk kanske skulle tro det om de inte hade lärt känna dig)

Alla har sina motiv till varför de vill vara anonyma - men det finns ingenting som hindrar en att använda ens riktiga namn på flashback. Det finns medlemmar som är öppen med sin identitet också!
Citera
2011-01-26, 09:28
Moderator
skunkensunes avatar
Flashback är fortfarande ett diskussionsforum. Inte något community för särskrivande fjortisar att spy ut sin undermåliga dynga.
Citera
2011-01-26, 11:23
Medlem
core_s avatar
Facebook är bra på sin sak, Flashback är bättre på sin. Låtom de aldrig mötas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in