2011-01-25, 23:30
Medlem
POMJUP53s avatar
Har väl typ råttfärgat annars men är väldigt ljus i hårbotten och orkar inte färga håret 1ggn i månaden, nån som har nån lösning på problemet?
Citera
2011-01-26, 01:14
Medlem
humanoidftws avatar
En mössa kanske skulle lösa problemet ?
Citera
2011-01-28, 17:08
Medlem
kokainkolas avatar
Lösningen är att lära sig tycka om sin naturliga färg

..eller stå ut med att färga en gång i månaden, hur lat får man va egentligen
Citera
2011-02-01, 11:00
Medlem
Toppik och Bumble & Bumble hair powder är bra för att dölja utväxten. Toppik är egentligen en produkt för tunnhåriga, som finns i olika färger och gör att hårrötterna upplevs som tjockare. Jag tycker den gör att hårbotten inte lyser igenom som den ofta gör när man har färgat håret i en mörkare nyans. Bumble & Bumble's produkter är färgade torrschampoon, som döljer randen vid hårbotten. Jag vet inte om det går att köpa i Sverige dock, jag beställer från England. Toppik går att köpa hos vissa frisörer.

Annars kan man fuska med en ögonskugga i samma färg som håret och fixera med hårspray, blir lite billigare.
Senast redigerad av risika 2011-02-01 kl. 11:18.
Citera
2011-02-01, 17:14
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risika
Toppik och Bumble & Bumble hair powder är bra för att dölja utväxten. Toppik är egentligen en produkt för tunnhåriga, som finns i olika färger och gör att hårrötterna upplevs som tjockare. Jag tycker den gör att hårbotten inte lyser igenom som den ofta gör när man har färgat håret i en mörkare nyans. Bumble & Bumble's produkter är färgade torrschampoon, som döljer randen vid hårbotten. Jag vet inte om det går att köpa i Sverige dock, jag beställer från England. Toppik går att köpa hos vissa frisörer.

Annars kan man fuska med en ögonskugga i samma färg som håret och fixera med hårspray, blir lite billigare.

tack för bra tips....ska testa nåt av dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in