• 3
  • 4
2012-12-13, 10:23
Medlem
Pratat med ett par st som fått igenom sin resning. För man igenom resningen blir det till 95% en friande dom. Därför att av nån konstig anledning sänks bevis kraven just vid sexbrott. Men som sagt det kanske bara råkade vara 25% just på deras anstalt. Har ju ingen statistik från övriga utan det var bara en uppskattning...
Citera
2012-12-13, 22:03
Medlem
Milky.Bongs avatar
Då jag känner folk som känt Magnus vääldigt länge som tror på hans oskyldighet och att jag vet att båda "brottsoffren" är psykiskt instabila så börjar jag tro mer och mer på att Magnus faktiskt är oskyldig. Fast ingen som någonsin kommit med riktiga bevis, baserar bara det på att offren är svaga personer som säkert kan göra något sånt här.
Citera
2013-01-05, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Då jag känner folk som känt Magnus vääldigt länge som tror på hans oskyldighet och att jag vet att båda "brottsoffren" är psykiskt instabila så börjar jag tro mer och mer på att Magnus faktiskt är oskyldig. Fast ingen som någonsin kommit med riktiga bevis, baserar bara det på att offren är svaga personer som säkert kan göra något sånt här.

Du har samma tänk som många andra som står på Magnus sida
Citera
2013-02-06, 09:08
Medlem
Milky.Bongs avatar
Har ny info om idioten Magnus Liotart, PM för infon..
Citera
2013-02-06, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Har ny info om idioten Magnus Liotart, PM för infon..

vad är det nu då???????
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in