• 1
  • 2
2004-08-19, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milyn
Nope Djuice kör med Comviqs nät. Har själv Djuice abbonemang och det står Comviq i min display iaf =) Så dålig täckning är det inte för mig. Kan hända att din polare bor i norrland utanför Östersund. Där e det kass täckning.

Täckningen är jättebra i tätort, utanför är det dock sämre.

Ett billigt alternativ kan vara "Telia 25"
Citera
2004-08-19, 13:52
Medlem
Milyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmuh

Ett billigt alternativ kan vara "Telia 25"

Jag har aldrig haft problem med täckning i Svealand och GötaLand. Men det är väl i Norrland som det inte är fullt så bra =)
Citera
2004-08-19, 18:18
Medlem
jokers avatar
Comviq har rätt feta luckor även i Svea- och Götaland också. Man behöver bara cykla någon kilometer utan för den större stad i östra götaland där jag bor för att pinnarna ska lysa med sin frånvaro. Men jag gillar Comviq ändå.
Citera
2004-08-19, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milyn
Jag har aldrig haft problem med täckning i Svealand och GötaLand. Men det är väl i Norrland som det inte är fullt så bra =)

Syftade på PRISET givetvis!
Citera
2004-08-19, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Comviq har rätt feta luckor även i Svea- och Götaland också. Man behöver bara cykla någon kilometer utan för den större stad i östra götaland där jag bor för att pinnarna ska lysa med sin frånvaro. Men jag gillar Comviq ändå.

Vet inte om någon märkt detta; men det går aningens långsammare för SMS att bli skickade från Telefon -> SMSc -> SMSc - Mottagare med Tele2 (comviq) och även Djuice än vad det gör med t.ex. Telias dito.

Det spelar ingen roll vilken mottagning man har, alltid likadant för mig Inte jättelångsamt alls, men en fördröjning som är irriterande!
Citera
2004-08-19, 21:17
Medlem
Milyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmuh
Syftade på PRISET givetvis!

Que? Du skrev ju oxå:
Citat:
Citera
2004-08-20, 03:21
Bannlyst
Men jag syftade mest på priset, då man inte skaffar Djuice t.ex. för en suverän täckning och bra kundservice.

Get it?

(och att Telia 25 är riktigt prisvärt)

Det finns även Halebop för den som SMSar mycket!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in