2011-01-25, 20:39
Medlem
DONVOLTICs avatar
Som topic, knivhuggen hur känns det?

Är det någon som blivit knivhuggen någon gång som skulle kunna beskriva känslan?

och nu tänker jag inte på några "små sår" utan sår på minst 5-6 cm djupt... hellst i magen (:

Tänkte att det är lika bra att fråga istället för att köra in en kniv i magen på mig själv bara för att få reda på hur det känns.
Citera
2011-01-25, 20:44
Medlem
Cannabias avatar
bifoga gärna typ tidningsartikel eller något sånt så man kan få veta historien bakom
(och ja jag antar att det blivit polisanmält och tidningen har snappat upp det)

svar på frågan: Nej

fel kategori tror jag:P
Citera
2011-01-25, 20:44
Medlem
Heinrichhimmlers avatar
Varför vill du veta det? Kan inte tänka mig att det är skönt att få ett knivblad 5 cm in i magen.
Citera
2011-01-25, 20:46
Medlem
Jag har själv aldrig blivit knivhuggen men har en polare som blev det i ryggen. Han sa att det mest brände till utav bara h*vete!
Citera
2011-01-25, 20:47
Medlem
DONVOLTICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinrichhimmler
Varför vill du veta det? Kan inte tänka mig att det är skönt att få ett knivblad 5 cm in i magen.

Nej tror definitivt inte att det är skönt men vill ändå veta hur det känns.
Citera
2011-01-25, 20:52
Medlem
Har fått en kniv ca 4 cm instucken i benet. Gjorde förbannat jävla ont med alla senor och nerver...
Citera
2011-01-25, 21:02
Medlem
El-Knoxs avatar
Har aldrig själv blivit knivstucken men hade en arbetskollega från Turkiet på mitt förra jobb.
Han blev knivstucken när han hade en liten tobaksaffär i Istanbul.

Kommer inte ihåg vart han blev stucken om det var ryggen eller sidan men iallafall så sa han att det "brände" till som fan och att han tydligt kunde känna hur det började rinna nått varmt nerför kroppen. Känslan av det rinnande blodet kunde beskrivas som att pissa ner sig

Nu är han lite av en mytoman så jag tror själv han har saltat historien lite grann, men det var iallafall vad han sa.
Citera
2011-01-25, 21:42
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
Har fått en kniv ca 4 cm instucken i benet. Gjorde förbannat jävla ont med alla senor och nerver...

Kan du bygga på lite? När, var, hur, varför?

Man har ju hört någongång om att folk inte skulle ha noterat att de blivit knivhuggna. Skulle du tro att något sådant var sant?
Citera
2011-01-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Kan du bygga på lite? När, var, hur, varför?

Man har ju hört någongång om att folk inte skulle ha noterat att de blivit knivhuggna. Skulle du tro att något sådant var sant?

Det var när jag var liten och gick på scouterna, vi ungar lekte med knivar. Woops så blev det ilfart till sjukhus.

Vad menar du med notera knivhugg???
Att man noterar knivhugg??
Citera
2011-01-25, 22:03
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
Det var när jag var liten och gick på scouterna, vi ungar lekte med knivar. Woops så blev det ilfart till sjukhus.

Vad menar du med notera knivhugg???
Att man noterar knivhugg??

Råkade faktiskt se på ett polis-program för ca ett år sedan när jag var i Finland, och där var det ett fall där en kille med blodig (vit) skjorta som låg på marken och väntade med kompisen bredvid.

Han påstod iaf att han inte märkt att han blivit knivhuggen förrän kompisen noterat blodet som spred sig över skjortans sida. Tyckte själv att det lät extremt.
Citera
2011-01-26, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Råkade faktiskt se på ett polis-program för ca ett år sedan när jag var i Finland, och där var det ett fall där en kille med blodig (vit) skjorta som låg på marken och väntade med kompisen bredvid.

Han påstod iaf att han inte märkt att han blivit knivhuggen förrän kompisen noterat blodet som spred sig över skjortans sida. Tyckte själv att det lät extremt.

Jaha, jo det är väl ovanligt att det händer. För mig gjorde det ont som in i hel_ete.
Citera
2011-01-26, 13:52
Bannlyst
Jag blev knivhuggen i armen en gång. Det brände och gjorde ont som fan
Det fanns bakåt vända egg på kniven, så det gjorde ont när jag drog ut den med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto