2011-01-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cryptome
Kvinnor, barn, gamlingar alla är ute och springer på gatorna. Heder åt det modiga egyptiska folket! Leve Egypten ner med förrädaren Mubarak!

Citera
2011-01-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Jo det är därför MUbarak är det bästa alternativet.

Ni kommunister är för allting som skapar problem för Usa även fast det skulle betyda att det blir en regim som I Iran.

berätta nu hur mycket får du?
Citera
2011-01-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du är full av skit. Det muslimska brödraskapet vill återupprätta kalifatet för att kunna fortsätta att erövra och förslava världen under deras ondskefulla låtsasgud. Att de gärna tar makten genom ett sk "demokratiskt" val är bara ett medel för att nå makten. De är inte intresserade av att upprätthålla något annat än Allahs lagar. Som sagt du är full av skit.

Innan du du svarar något spydigt så betänk detta ännu en gång: Du är full av skit. Precis! Full av det. Skiten alltså. Du. Är. Full. Av. Skit. Klart slut.

dags att nyktra till o lämna la la landet...lol
Citera
2011-01-28, 15:17
Medlem
cryptomes avatar
Folket har tagit över centrala Suez! Leve egyptiska folket! Leve revolutionen och friheten!
Citera
2011-01-28, 15:18
Medlem
Citat:
Du är full av skit. Det muslimska brödraskapet vill återupprätta kalifatet för att kunna fortsätta att erövra och förslava världen under deras ondskefulla låtsasgud. Att de gärna tar makten genom ett sk "demokratiskt" val är bara ett medel för att nå makten. De är inte intresserade av att upprätthålla något annat än Allahs lagar. Som sagt du är full av skit.

Innan du du svarar något spydigt så betänk detta ännu en gång: Du är full av skit. Precis! Full av det. Skiten alltså. Du. Är. Full. Av. Skit. Klart slut.

Skraj eller? folket får ju fan bestämma vad dom vill ha din dumma f*n.
Citera
2011-01-28, 15:18
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleHungrig
dags att nyktra till o lämna la la landet...lol
Det spelar ingen större roll hur jag säger saker, det är vad jag säger som räknas. Att det muslimska brödraskapet är islamiska fundamentalister som vill återupprätta kalifatet och styra enligt sharia är ingen hemlighet.
Citera
2011-01-28, 15:19
Medlem
Jag tror att det här är början på något mycket stort. Vänta och se, Turkiet kommer i vågen av allt detta, attackera Israel och sedan är ww3 ett faktum. Någon mer som ser den kopplingen?
Citera
2011-01-28, 15:19
Medlem
cryptomes avatar
Arga demonstranter omringar egyptiska ambassaden i London
Citera
2011-01-28, 15:20
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigO
Skraj eller? folket får ju fan bestämma vad dom vill ha din dumma f*n.
Nej islams lagar är inte acceptabla, det finns tex kopter som råkar illa ut. Vem bryr sig om dem? Det muslimska brödraskapet har även en global agenda så det påverkar andra
Citera
2011-01-28, 15:21
Medlem
cryptomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UKFCTL
Jag tror att det här är början på något mycket stort. Vänta och se, Turkiet kommer i vågen av allt detta, attackera Israel och sedan är ww3 ett faktum. Någon mer som ser den kopplingen?

Det mest troliga är väl att Israel anfaller Egypten i "förebyggande syfte"?
Citera
2011-01-28, 15:23
Medlem
6E303062s avatar
Ingen här på FB har någon direkt inverkan oavsett vilket. Det börjar likna en revolution nu, med rapporter om att poliser byter sida och/eller vägrar ingripa.

Personligen hoppas jag att detta är början på en demokratisk våg i hela MENA. Blir det annorlunda så får man ta tag i det när den tiden kommer.

Just nu gäller det att stödja de liberala krafter som finns i Egypten.
Citera
2011-01-28, 15:27
Medlem
Citat:
Nej islams lagar är inte acceptabla, det finns tex kopter som råkar illa ut. Vem bryr sig om dem? Det muslimska brödraskapet har även en global agenda så det påverkar andra

Jag är inte muslim, men hur duktiga är vi att förtrycka? Romer etc.

Citat:
Ursprungligen postat av cryptome
Det mest troliga är väl att Israel anfaller Egypten i "förebyggande syfte"?

Ja så kan det bli och samma veva min teori, hm. Farligt kan det bli. Men jag hoppas på folkets vilja samt att de uppnår det som de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in