2011-01-25, 16:42
Medlem
Nesinep-Ratlubs avatar
Har blivit ombedd av en vän med en speciell fetish att ta reda på vart denne kan köpa sådana videos.

Jag menar altså filmer där grymma kvinnor i högklackat krossar små smöss, marsvin och andra djur.

Inget moraliserande tjafs tack, endast seriösa tips.

Insektskrossning behöver ni ej tipsa om, då detta är lagligt och är lätt att få tag på.
Citera
2011-01-25, 16:53
Bannlyst
testa exsistenz där kanske du kan hitta några som toterar katter men du kmr iaf snart in på sidor där det finns sånt så kolla runt på exsistnez
Citera
2011-02-23, 14:22
Medlem
PinniPucks avatar
.
Citera
2011-02-23, 16:28
Medlem
Ännu en ny fetisch jag aldrig hört talats om!

Man tänder alltså sexuellt på att ett djur blir mosats? Lr är det just att kvinnan är så hänsynslös och mosar det? Berätta mer!
Citera
2011-02-26, 18:51
Bannlyst
Jag säger väl vad jag vill och det här är fullständigt sataniskt!!!!
Citera
2011-03-02, 21:10
Medlem
ekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nesinep-Ratlub
Har blivit ombedd av en vän med en speciell fetish att ta reda på vart denne kan köpa sådana videos.

Jag menar altså filmer där grymma kvinnor i högklackat krossar små smöss, marsvin och andra djur.

Inget moraliserande tjafs tack, endast seriösa tips.

Insektskrossning behöver ni ej tipsa om, då detta är lagligt och är lätt att få tag på.

Leta på existens din sjuke människa.
Citera
2011-03-03, 00:53
Bannlyst
Jag är inte en sån som som vill moralisera, men jag föredrar i allra högsta grad att man älskar med djur än att döda dem. Tror säkert att de hellre vill det, tycker jag verkar helt logiskt. Andra tycker väl annorlunda vilket jag inte kan förstå.
Citera
2012-04-06, 01:42
Medlem
siggesatans avatar
Citat:
Jag är inte en sån som som vill moralisera, men jag föredrar i allra högsta grad att man älskar med djur än att döda dem. Tror säkert att de hellre vill det, tycker jag verkar helt logiskt. Andra tycker väl annorlunda vilket jag inte kan förstå

nu är ju subb kategorierna för crush lite fler än bara djur. Även om TS just vill ha den kategorin.
Själv gillar jag car crush och då att få bli överkörd.
Fast jag håller med djur borde få kunna bli lämnade i fred!
Senast redigerad av siggesatan 2012-04-06 kl. 01:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in