2011-01-25, 03:27
Medlem
Hall
Kan ngon hjlpa mig? jag har lagt p mig lite ondigt fett p kropp, frsker ndra p mina matvanor och undrar om Keso och sallad varje dag funkar?

tacksam fr svar!
Citera
2011-01-25, 03:29
Medlem
Absolut! Gr ju ven att variera keso typ eller sallads typ! Skulle fresl en och annan mager kttbit ocks.
Citera
2011-01-25, 03:33
Medlem
Skitbra! jag tnkte att det kanske r en dlig ide med tanke p att jag t ganska onyttigt innan och d blir det en enoooorm frndring p kcal intaget.
Citera
2011-01-25, 03:43
Medlem
christerys avatar
Skit i keson, kr med mycket rotsaker. Kl, potatis och mortter r vl en bra bas. Kolla p paleontologisk kost eller stenldersmat/jgardiet. Viltktt, fet fisk, ntter och rtter - inte fr mycket av nt men vikten lr brja g t rtt hll. Och sm portioner. Skit i allt som r vitt: mjl, salt, socker, kokain
Citera
2011-01-25, 03:52
Medlem
jag tnkte fasta i ca en vecka fr att "rena kroppen" s jag kommer nog ta en gng per dag nu? fyfan det knns som om jag kommer svlta mig sjlv
Citera
2011-01-25, 04:19
Medlem
christerys avatar
Jag ter bara en gng per dag (singel, inge kul att laga mat), stenldersmat fr det mesta. Gtt ner frn 89 till 72 p ca 7 r. Det gr inte fort men det gr.
Citera
2011-01-25, 07:56
Medlem
Clint.Eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Jag ter bara en gng per dag (singel, inge kul att laga mat), stenldersmat fr det mesta. Gtt ner frn 89 till 72 p ca 7 r. Det gr inte fort men det gr.

Det innebr att du snittar ett underskott p 50 Kcal varje dag.

Det r vldigt lite om man siktar p att g ner i vikt. Ett underskott p 500 brukar vara bra att brja med.

Men till TS, brja rkna kalorier s ska du se att det gr!
Citera
2011-01-25, 12:37
Medlem
christerys avatar
Ingen fara, jag har inte brttom. Julen brukar alltid sabba det minst +2kg s det gr lite frammt och bakt. Men jag siktade p 68, hamnade runt 70 s inte s farligt lngt ifrn.

Blir lite less p hemmrdad potatis och lg eller fr som vi skjutit/ftt upp sjlv. S en pizza och lita annat slinker ner x, med knt resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in