• 8
  • 9
2011-01-24, 23:21
Medlem
T-34s avatar
Var din farmor tysk?
2011-01-24, 23:21
Medlem
haha nån som tittat på reklamen för svenska The Secret Millionaire kanske ?
2011-01-24, 23:23
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotice
De rikaste är oftast de som är snålast. Tro fan att Kamprad inte betalar ett öre mer i avgifter än han ska osv.

Oftast de snålaste? Oftast? Nej du, däremot så kan de framstå som oftare när en rik person är snål eftersom man aldrig skulle tänkt på det annars.
2011-01-24, 23:24
Medlem
jonbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotice
De rikaste är oftast de som är snålast. Tro fan att Kamprad inte betalar ett öre mer i avgifter än han ska osv.

Detta är ju uppenbart en lögn. Om killen ärvde 1,17 miljarder (!)...så betyder det ju att hans far bör ha levt ett ganska gott överklassliv...och han också. "jag ville inte byta mitt lodisliv" ??? Det handlar ju inte om några miljoner utan miljarder...hur många i Sverige har miljarder och barnbarn som lever "lodisliv"?
2011-01-24, 23:25
Medlem
-Zingaja-s avatar
Ofta man tar csn om man har en farmor som är miljardär, eller snålade kärringen in i det sista med sin miljard?
Att hon till och med inte ville hjälpa dig, eller var det studentrabatten du var ute efter?
2011-01-24, 23:27
Medlem
jonbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Zingaja-
Ofta man tar csn om man har en farmor som är miljardär, eller snålade kärringen in i det sista med sin miljard?
Att hon till och med inte ville hjälpa dig, eller var det studentrabatten du var ute efter?

Exakt! och har man 1,17 miljarder på kontot så bör man väl ändå inte ta csn-lån? Om du nu mot all förmodan gör det...så har du ju hittat något att investera din miljard i...studier!
2011-01-24, 23:29
Medlem
Ganska uppenbart att han ljuger. 1,17 miljarder och snubbe oroar sig i en annan tråd över att han ska få betala fullpris för sitt abonnemang sista månaderna när han inte längre är student.

Varför skulle du fått mer pengar förbatt du är yngre än dina syskon....

Lås sälla
2011-01-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zingaja-

Klart man kan ha csn om man vill leva ett vanligt liv, har pengarna på morsans konto tills jag vet vad jag ska göra med dem. Hon får såklart använda dem till mat och lite i huset
2011-01-24, 23:31
Medlem
bananrakets avatar
Det finns inte så många svenskar som är miljardärer. Enligt statistik från 2003 är det endast 66st.
http://www.expressen.se/nyheter/1.22...es-100-rikaste

Jag skulle gissa att TS är på rik som ett troll
2011-01-24, 23:32
Medlem
Sluta mata trollet och låt tråden dö. TS verkar också vara helt efterbliven som inte kan ladda upp en bild med t.ex. en väska full med cash. TS du kan ju ffs bara sätta tillbaka skiten på ditt "all-konto" eller bara torka ditt anus med det efteråt.
2011-01-24, 23:32
Medlem
bernankes avatar
Tramstråd.

Tråd låst.

/mod
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto