2011-01-24, 21:17
Medlem
herrlortigs avatar
Tjena,

Nu börjar det bli lite panik, jag behöver verkligen nya jeans (2-3 par eller så) annars får jag snart börja använda shorts.

Har inte varit inne i stan på flera år, mest pga. sjukdom men tänkte passa på nu när jag ska till tandläkaren imorron, som förövrigt ligger rätt nära gustav adolfs torg. Jag kommer alltså hålla mig däromkring.

Jag söker helt enkelt tips på butiker som säljer schysta jeans, jag gillar jeansen hos junkyard.se men drar mig för att beställa.. mest pga. det blir jobbigt om det blir fel storlek osv, så något åt de hållet vore ju perfekt!

Jag har i princip 2 timmar på mig innan visdomstanden åker och vill inte lägga mer än 1000:-/par (gärna mindre, ca. 500-600:-/par).

Vilka butiker gäller? Och vad för priser får jag räkna med?
Citera
2011-01-24, 21:19
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
myrorna..
Citera
2011-01-24, 21:21
Medlem
herrlortigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin
myrorna..

Jävla roligt du
Citera
2011-01-24, 21:22
Medlem
piezos avatar
weekdays?
Citera
2011-01-24, 21:24
Medlem
Kolla om Hansa har en hemsida. Dom kanske listar upp alla butiker där. Jack and jones har väl sjyssa jeans, hm.. vanliga butiker. Beror ju på vad du är ute efter. Flashy eller vanliga. Inte så svårt att leta jeans. Gå in i en butik och fråga personalen.

Du får nog helt ok kvalle o snygga jeans för 500 riksdaler.
Citera
2011-01-24, 21:26
Medlem
KahluaOctaviuss avatar
Carlings ligger precis vid Gt, har bra sortiment tycker jag. Du får nog lägga mellan 800 och 1200 kr / par.
Citera
2011-01-24, 21:31
Medlem
herrlortigs avatar
Schyst! Får bli en vända till Carlings samt Weekdays iom. de ligger så pass nära tandläkaren och jag är redan grymt nervös (jäkla tand) ..
Citera
2011-01-25, 09:45
Medlem
uniqezs avatar
Disel store !!!!!!! Kanske är lite dyra men jävla siken kvalite har haft ett par i ett år +.
Sen är Ålens city (stvas så va ??? ) där finns många olika och bra prisallterna tiv.
Tiger Of Sweden kan finnas ibland klipp

Hoppas du hittar något .

// Uniqez
Citera
2011-01-25, 16:07
Medlem
herrlortigs avatar
Hemma igen! Får tacka för alla tips..

Kom inte längre än till Carlings som verkade ha någon slags rea. Blev ett par Wrangler, sitter perfekt!

Får shoppa vidare nästa vecka och se om jag kan hitta 1-2 par till, utöver de gick de bra hos tandläkaren..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in