• 1
  • 2
2011-01-25, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subway
Fett!! Glöm inte update när du får svar =)

Klart jag uppdaterar när jag får svar. Måste bara komma på hur jag ska formulera mig i brevet.
Citera
2011-01-25, 00:26
Medlem
dankars avatar
Detsamma har hänt mig en gång fast då med kronan. Jag mailade dem, de bad mig skicka tillbaka dosan och jag fick tre dosor tillbaka. Jag skrev att jag fått white istället för vanlig men de sa sa att det var omöjligt då white och original tillverkas på olika fabriker. Som jag minns det så var orsaken att det inte tillsats något vatten under tillverkningsprocessen.
Citera
2011-01-25, 16:25
Medlem
Förstår ifall du inte gillar white, men fan, 33 snus istället för 24, bara att tacka och ta emot säger jag!
Citera
2011-01-30, 02:46
Medlem
Späks avatar
Helt rätt och riktigt att skicka ett gnälligt brev till drakarna!

Jag älskar griniga konsumenter som klagar över skitsaker, ofta enligt devisen "Det handlar inte om pengar, det är principen" som grund.

Som exempel kan jag berätta att undertecknad en gång ringde till aktuellt mejeri och undrade varför i helvete mjölkpaketen vart så svåra att öppna!

Det visade sig att jag var en av flera hundra som ringt :O

Tydligen var det vid tillfället problem med klistret som förslöt paketen, det fäste lite för bra och detta medförde att paketen revs sönder vid öppningen och sedermera fick man gråta över spilld mjölk.
Citera
2011-01-30, 02:48
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankar
Detsamma har hänt mig en gång fast då med kronan. Jag mailade dem, de bad mig skicka tillbaka dosan och jag fick tre dosor tillbaka. Jag skrev att jag fått white istället för vanlig men de sa sa att det var omöjligt då white och original tillverkas på olika fabriker. Som jag minns det så var orsaken att det inte tillsats något vatten under tillverkningsprocessen.

white tillverkas i Kungälv medans de andra sorterna tillverkas i Göteborg

och på vissa dosor om man drar bort "tejpen" så finns där sträck i olika färger det visar vilken maskin dom är tillverkade i

har ju hänt ett par gånger att man har fått dosor där en påse varit isönder, fett irriterande, och har hänt ett par gånger att dosan har haft typ 10-15 snus i sig bara
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in