• 1
  • 2
2004-08-19, 19:21
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^morbid^
Blev också lite kåt på det efter att ha läst tråden, problemet är det där med knivhanteringen bara. Personligen så kan jag knappt skära gurka.

Fobi?
Citera
2004-08-19, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ojag
men jag börjar fan få panik på¨allt här hemma och vill iväg helst mönstra på en båt eller något annat land

Gå med i USAs försvar....de betalra ganska okay...och det är ganska mkt korkat folk där så det är nog inga problem att glänsa...

hade jag varit 19-20 igen så hade jag gjort det....du får väldigt många förmåner också
Citera
2004-08-19, 22:08
Medlem
prizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
Gå med i USAs försvar....de betalra ganska okay...och det är ganska mkt korkat folk där så det är nog inga problem att glänsa...

hade jag varit 19-20 igen så hade jag gjort det....du får väldigt många förmåner också
Kan man göra det som svensk?
Citera
2004-08-19, 23:11
Medlem
Cineastens avatar
prizze: En gammal kompis till mig flyttade till USA för några år sedan och gick med i den amerikanska armén. Han arbetar numera som plutonssjukvårdare (typ) och sist jag pratade med honom var det tänkt att han skulle resa ned och tjänstgöra i Afghanistan. Han var på ett kort besök här i Sverige för att träffa sin familj och de få vännerna som finns kvar här.

Jag har inte hört av honom sen dess men har å andra sidan inte hört från annat håll att han skulle ha dött så jag antar att han lallar runt däre nere bland sanddynerna.
Citera
2004-08-20, 13:42
Medlem
rashbans avatar
Annars finns ju den fin-fina franska främlingslegionen också, då kan du få hjälp att bli fransk medborgare, byta namn till en pseudonym och hela köret. Kanske inte speciellt bra betalt, men du får nog ett gäng mycket intressanta vänner, typ galna algerer och liknande. Lycka till
Citera
2004-08-21, 13:29
Medlem
Kom på en affärsidé, genomför den och våga ta risker. Fast gör det inte Norden det finns inget affärsklimat här. Gör det Luxemburg, Schweitz (stavning) USA eller liknande. Och ha följande motto med dig; Sparka neråt och slicka uppåt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in