2011-01-23, 23:32
Medlem
Min bong gick precis sönder begravning kommer att ske imorgon kl 12 i folkets park

Så nu till frågan, går det att köpa bong i Malmö i någon kiosk eller om det finns en hel affär enbart för rökartickar?

Beställde via nätet så är dålig på detta och orkar inte beställa igen då det tar tid och vill ha en helst imorgon!
Citera
2011-01-23, 23:40
Medlem
Åk till möllan och gå in i den första tobaksaffären du ser
Citera
2011-01-23, 23:47
Medlem
The Bears avatar
Möllan har, Christiania i Köpenhamn har stort utbud
Citera
2011-01-23, 23:56
Medlem
Jo var i chris för 2 veckor sedan men ville icke köpa något med mig hem
Citera
2011-01-24, 07:45
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splieeefersh
Jo var i chris för 2 veckor sedan men ville icke köpa något med mig hem

Köper du bara en bong där och inte har någon röka eller precis rökt/befattat dig med cannabis så kommer inte hunden flyga på dig om tullen skulle vara framme.
Hade nog åkt till chris ändå om jag var som du, de brukar ha ett hyfsat utbud!
Citera
2011-01-24, 11:43
Medlem
flakmoppes avatar
Ni som skriver "random turklivs på Möllan" har tydligen inte varit på Möllan
Citera
2011-01-25, 17:11
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Bong =/= vattenpipa.
Citera
2011-01-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
Bong =/= vattenpipa.

Spelar du dum eller du verkligen är riktigt dum?
Citera
2011-01-26, 22:19
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeee
Spelar du dum eller du verkligen är riktigt dum?

Det är http://www.vattenpipa.org/Sortiment/Vattrnpipa/images/SPA50944.JPG som finns i första bästa tobaksaffär på möllan, inte http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeH0oo3p2cogR7I6SpoSBRpcy9yEZY4 9_LPATnHoUI3f2MrtoI&t=1

Plocka upp dina trosor från golvet nu.
Citera
2011-01-26, 23:27
Medlem
flakmoppes avatar
Har varit runt i dom felsta tobaks/blatte affärer runt Möllan och frågat om bong. Alla visar tyvärr bara upp sina lökiga jävla vattenpipor.
Citera
2011-01-29, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splieeefersh
Min bong gick precis sönder begravning kommer att ske imorgon kl 12 i folkets park

Så nu till frågan, går det att köpa bong i Malmö i någon kiosk eller om det finns en hel affär enbart för rökartickar?

Beställde via nätet så är dålig på detta och orkar inte beställa igen då det tar tid och vill ha en helst imorgon!

Bygg en ny, åk över bron eller lär dig röka spliff för i h-vete!
Citera
2011-01-30, 15:46
Medlem
WTF?s avatar
Up In Smoke vid nobeltorget typ, fast upp mot kyrkogården..

3an mot Värnhem stannar ungefär utanför sväng höger in efter du hoppat av bussen så du har kyrkogården på vänster sida och och "betongblockgangsterblattehus" på höger, sen tar du första eller andra svängen till höger igen så ligger affären där..
Mycket invandrare som hänger där, blir lätt hetsigt, men bara att ta fram plånboken och visa att du är en rik snobb från Limhamn så låter dom dig nog va..
Nää skämtosido, lätt att fixa röka där, bara be någon av ungdomarna. Fråga dock inte efter droger inne i affären, det är en jävla sur gubbe..

Annars sweet affär, finns allt från grinders, 100 sorter blunts/rizzla, massa konstigt godis som nog hade våldtagit dina smaklökar efter lite fint röka, bongar osv osv..

Have phun..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in