Jag hade just sex men min tjej, och upplevde något hemskt som jag aldrig upplevt tidigare.
Har inga problem med erektion utan när jag skulle få utlösning så fick jag en sjuk jävla spänning i pungen som gjorde så jävla ont men det kom ingen sperma förens 2-3 sekunder, men det kom sperma och den såg ut som vanligt... Är inne på min 17-18 vecka på testo 1g ew.
Behöver hoppa på hcg sen kliva av när det är bra?
Tacksam för svar fan bruden blev lite orolig här.
Har varit me om liknande o de går över
Kan inte säg varför de händer men har väl varit me om de typ 2-3ggr sen jag hoppa på o jag lever än idag o soldaten fungerar utmärkt
Det är inget ovanligt med att man kan få smärtor i testiklarna när man går på aas. När de krymper så kan det medföra smärtor. När du närmar dig och får utlösning så drar pungen ihop sig och kan klämma åt runt testiklarna och då gör det ont. Om du klämmer på testiklarna försiktigt känner du av att de ömmar något då.
Har själv råkat ut för detta förr. Smärtan kan uppstå hålla i sig dagar eller veckor för att sedan försvinna helt. Den kan också återkomma längre fram och sen försvinna igen. Efter långt bruk brukar det aldrig återkomma. I så fall bara om du kliver av , blir återställd och kliver på igen.
Detta är inget farligt om det är som jag beskrivit här.
Det är inget ovanligt med att man kan få smärtor i testiklarna när man går på aas. När de krymper så kan det medföra smärtor. När du närmar dig och får utlösning så drar pungen ihop sig och kan klämma åt runt testiklarna och då gör det ont. Om du klämmer på testiklarna försiktigt känner du av att de ömmar något då.
Har själv råkat ut för detta förr. Smärtan kan uppstå hålla i sig dagar eller veckor för att sedan försvinna helt. Den kan också återkomma längre fram och sen försvinna igen. Efter långt bruk brukar det aldrig återkomma. I så fall bara om du kliver av , blir återställd och kliver på igen.
Detta är inget farligt om det är som jag beskrivit här.
mvh
Vad händer om vi säger att man får en rejäl känga i skrevet då man upplever testikelatrofi? Tar kulorna mer skada eller gör det bara ett antal gånger ondare ?
Vad händer om vi säger att man får en rejäl känga i skrevet då man upplever testikelatrofi? Tar kulorna mer skada eller gör det bara ett antal gånger ondare ?
Fan vilken sjuk fråga. Räknar du med att nån kan ha ett svar?
Ha ha en rejäl känga i skrevet gör nog förjävla ont i vilket fall som helst. Lite ömhet för krympande kulor gör nog ingen större skillnad.