Hej.
Jag tänkte kolla om det är någon som har koll på vart man kan hitta gamla Vetenskapens Värld avsnitt. Alltså de avsnitt där Bo G. Erikson är programledare och inte den nya tjejen.
Jag har jagat runt rätt intensivt på bibliotek och liknande men jag hittar ingenting.
Alla tips uppskattas.
Jag stör mig som fan på den här tjejen, va gör hon där?? Hon pratar så jävla tillgjort att de förstör intresset mellan inslagen (som faktiskt är programmet, hon kan ju inte ett skit). Att jag måste gå in på flashback o grina för detta mitt i programmet (svtplay) säger allt. Inkvoterade sossefitta, ta bort henne! Hur ska vi nå ut till den allmäsktiga SVTledningen!?!?!
Det är verkligen ett hån mot Bo G. Eriksson att programmet fortfarande heter Vetenskapens Värld. Programmet är inte i närheten av att hålla den nivå det hade på hans tid och programnamnet borde därför vara ett annat.
Det jag minns bäst med gamla "Vetenskapens värld" är när man på slutet ibland gjorde en inzoomning i ett föremål ända ner till atomnivå (eller hur långt det nu var). Visst är programmet bra idag också, men det känns inte lika unikt som det var förr.