Jag och en polare skulle laga mat tillsammans igår så jag stack iväg till Ica Supermarket för att inhandla sill. Sill o potatis, smaskens till sista slicken, sem kan man ju alltid diskutera hur mycket matlagningen det är, jojo vi kokade iaf potatisen (alltid något).
När jag kommer till affären så har de inte ABBA´s sill utan jag blir tvungen att köpa Ica´s eget varumärke, inget problem alls, jag provar gärna nya saker men det här var det värsta jag någonsin ätit i sillväg, det smakade bara ättika.
Är det någon mer som har erfarenhet av den eller är det bara jag som hade otur? I vilket fall som helst, köp den inte. Värst var den Franska löksillen. Blä. :mad:
Var det matjesillen? För den är helt klart favorit för min del. Måste ha varit något fel... Eller så har vi väldigt olika smak. Men ättika ska den inte bara smaka.
Var det matjesillen? För den är helt klart favorit för min del. Måste ha varit något fel... Eller så har vi väldigt olika smak. Men ättika ska den inte bara smaka.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!