2004-08-15, 15:50
Medlem
Smart Cats avatar
Jag och en polare skulle laga mat tillsammans igår så jag stack iväg till Ica Supermarket för att inhandla sill. Sill o potatis, smaskens till sista slicken, sem kan man ju alltid diskutera hur mycket matlagningen det är, jojo vi kokade iaf potatisen (alltid något).
När jag kommer till affären så har de inte ABBA´s sill utan jag blir tvungen att köpa Ica´s eget varumärke, inget problem alls, jag provar gärna nya saker men det här var det värsta jag någonsin ätit i sillväg, det smakade bara ättika.
Är det någon mer som har erfarenhet av den eller är det bara jag som hade otur? I vilket fall som helst, köp den inte. Värst var den Franska löksillen. Blä. :mad:
Citera
2004-08-15, 16:50
Medlem
Kan ju ha varit fel på just din burk , Kontakta ICA så kanske du får några prestentkuponger.
Citera
2004-08-15, 17:26
Medlem
Var det matjesillen? För den är helt klart favorit för min del. Måste ha varit något fel... Eller så har vi väldigt olika smak. Men ättika ska den inte bara smaka.
Citera
2008-03-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelliv2k
Var det matjesillen? För den är helt klart favorit för min del. Måste ha varit något fel... Eller så har vi väldigt olika smak. Men ättika ska den inte bara smaka.

Nej det var inte matjesill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in