Jag har två skärmar hemma som jag brukar använda, en mindre renodlad datorskärm och en lcd tv som jag också brukar använda som skärm till datorn, eller spela tv spel på. Igår när jag hade datorn inkopplad till lcd skärmen så försökte jag koppla in den vanliga datorskärmen som vanligt men den dök inte upp i fönstret där man brukar kunna växla mellan skärmar. Jag tänkte att man kanske behövde koppla in skärmen (som var urkopplad innan) och starta om men orkade inte just då.
Så imorse innan jag satte på datorn så kopplade jag in den lilla skärmen. Problemet är bara att när jag satte på datorn så var den bara svart. Sen när jag kopplade tillbaka till LCD:n så var den också svart! Vad gör jag?
Jag har för övrigt lagt märke till att skärmen brukar vara svart ända tills windows startar. Eller när jag haft båda skärmarna inkopplade så har det visats först när datorn startar (dos och allt) på den lilla och sen växlat över till den stora lcd när windows sätter igång. Nu ser jag dock inget på någon av skärmarna trots att båda är inkopplade.. hjälp plz