2011-01-23, 11:29
Medlem
Jag har kollat på Hamburg två gånger nu, senast i fredags mot Frankfurt. Nu vill jag prova nåt annat, förmodligen till nästa säsong! Förslag på match i nåt av dom länderna som ämnet tar upp? Gärna där man kan boka biljetter enskilt online!
2011-01-23, 11:36
Medlem
El clasio, i barcelona, inte Madrid.
Besök ett London derby, förslagsvis Arsenal - Tottenham.
Manchester derby utd - city på old trafford.
Se Liverpool spela på ainfield.

Har inte så bra koll på den italienska ligan men Roma - lazio borde väl vara den matchen med mest passion och Inter - Milan den med bäst fotboll.
2011-01-23, 12:08
Medlem
volym123s avatar
Varit på Milan - Inter derby. GALET!!! fast jag har inget annat derby att jämnföra med dock.
2011-01-23, 12:41
Bannlyst
Genoa - Sampdoria
2011-01-23, 16:06
Medlem
Beror sig på vad du vill se och uppleva med din fotbollsresa, finns så jävla mycket att välja på.
Skulle jag som objektiv fotbollssuprter välja hade min resa absolut gått till Neapel och sett en Napoli match mot ett annat topplag. Antingen det eller underbara Valencia, sista säsongerna på Mestalla, en arena som måste upplevas, det är allt som oftast bra stäming om det går någerlunda för laget.

Annars finns ju ett lag man hatar galet mycket men endå måste gilla, Stoke City. Bäst stäming i PL på läktarna men makalöst destruktiv fotboll.

Personligen väljer jag dock Emirates varje dag i veckan som hellst.
2011-01-23, 19:47
Medlem
Tack för svaren! Jag har något emot england faktiskt, gillar helt enkelt inte den typen av stämning. Genoa-Sampdoria är verkligen något man är sugen på. Dock är det kanske svårt att boka biljetter i förväg till matcherna i italien. Vill helst inte boka paketresa utan endast matchbiljetter. Dortmund-Schalke skulle nog vara fint också på den otroligt mäktiga arenan...
2011-01-23, 20:02
Medlem
Ovations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Dortmund-Schalke skulle nog vara fint också på den otroligt mäktiga arenan...
Dock är det otroligt svårt för att inte säga näst intill omöjligt att få biljetter till nästan alla matcher som både Schalke och Dortmund spelar. Men lyckas man ska det vara något utöver det vanliga.

Engelsk fotboll är precis som ett besök på Nou Camp tyvärr oftast en besvikelse rent stämningsmässigt. Speciellt om man är van med att kolla på fotboll i Tyskland. Däremot finnas det ju andra fördelar med att kolla på fotboll i England. Många av arenorna har ju massor av historia och man sitter ofta väldigt nära planen.

Jag har tyvärr aldrig tittat på fotboll i Italien, så jag har ingen koll där tyvärr.
2011-01-23, 23:13
Medlem
Håller med ovanstående inlägg, Barcelona är absolut inte ett av mina förstaval!
www.ticket2.com

Den sidan ser riktigt bra ut!
Någon som beställt från den förut och vet om den funkar bra?
2011-01-23, 23:35
Medlem
Hittade även denna: http://www.viagogo.se

Kom gärna med förslag och dela med er av era erfarenheter av dessa sidor!
2011-01-24, 00:12
Medlem
Ovations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Hittade även denna: http://www.viagogo.se
Har köpt biljetter till en Bayernmatch där och det fungerade klanderfritt.
2011-01-27, 17:32
Medlem
Shuyins avatar
Sånt här kan med fördel tas i biljett tråden.

/mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in